Ga naar inhoud

Hoe kwam je op dit forum terecht ?


kape

Hoe kwam je op dit forum terecht ?  

2.259 leden hebben gestemd

  1. 1. Hoe kwam je op dit forum terecht ?

    • Google (of andere zoekmachine)
      2301
    • Krant
      19
    • Computertijdschrift
      50
    • TV-programma - De Stip
      7
    • "van mond-tot-mond"-reclame
      143
    • Folder/Flyer
      81
    • Facebook
      13
    • Andere
      83


Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...

Ik had op een dag een virus en raakte in paniek...! :P

De antwoorden waren zo duidelijk en snel, het probleem was zo opgelost!

En als ik iets niet begreep, kreeg ik een andere uitleg zodat ik het wel snapte.

Nu kom ik elke keer terug omdat ik weet dat het dan goed komt..

Scheelt een heleboel geld in ieder geval, hoeven geen pc-kenners tegen betaling ingeschakeld te worden. Helemaal super!

En ik vind het nog leuk worden ook, echt bedankt voor alle hulp en de hulp in de toekomst,

Kim

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch dat je hier zo snel antwoord krijgt op een topic, en niet zoals op andere forums dat als je vraag een beetje te eenvoudig is voor de experts dat men je als het ware uitlacht of vreemde opmerkingen maakt.

Iedereen is toch begonnen als een beginneling.

Dat vele beginners nu een expert zijn is mooi mee genomen, maar niet alle mensen hebben aanleg, tijd en geduld om dit te leren.

Daarom is het zo goed dat wij als huidige beginner nu wat kunnen leren van de huidige experts die ook zo begonnen zijn als wij nu.

Geweldige site, wou dat ik het eerder had ontdekt.

Via Google heb ik deze site gevonden

aangepast door weeternietzoveelvan
vergeten te schrijven hoe ik op deze site was gekomen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Fantastisch dat je hier zo snel antwoord krijgt op een topic, en niet zoals op andere forums dat als je vraag een beetje te eenvoudig is voor de experts dat men je als het ware uitlacht of vreemde opmerkingen maakt.

Aan de manier waarop het probleem naar voren wordt gebracht, kan je al veel afleiden over het niveau van de persoon die hulp zoekt.

Wij proberen dan de antwoorden af te stemmen op dat niveau en als het nodig is, leggen we alles 2 en zelfs 3 keer uit.

De bedoeling is teslotte om te helpen en dat kan enkel als de persoon het antwoord of de instructies begrijpt zodat ze correct uitgevoerd kunnen worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.