Ga naar inhoud

Computer gecrasht station c is verdwenen


Guayo

Aanbevolen berichten

Hallo

Ik heb een groot probleem met mijn laptop: hij start niet meer op.

Ik heb windows 7 home premium 250gb harde schijf en 2.20ghz dualcore processor.

Een paar dagen geleden heb ik een programma geinstalleerd om een partitie te kunnen maken het heette magic partition 8.0, maar helaas werkte het niet dus ik verwijderde het via configuratiescherm.

Op het moment dat ik druk op de software flitste het scherm blauw en startte hij opnieuw op. Nadat dat gebeurde startte hij niet meer op, op het moment dat e staat "windows starten" krijg ik weer zo'n flits en hij start opnieuw op.

Nu is het mij gelukt om windows 7 opnieuw te installeren op een andere partitie maar als ik in my computer kijk zie ik de oude partitie niet staan maar hij is wel zichtbaar in de schijfbeheer.

Weet iemand hoe ik die partitie weer toegankelijk kan maken? En er staan hele belangrijke bestanden op dus ik vroeg me af of dat kon zonder alles te verwijderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 30
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

magic partition 8.0 is niet geschikt voor moderne harddisk omdat het veroudert is.

Daarbij moet je dat doen in DOS en niet in windows.

Ga naar configuratiescherm / systeembeheer / computerbeheer / opslag

Daar ziet je dan uw c:\ en dan met de rechtermuisknop kan je weer instellen als partitie en dan formateren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je bestanden eerst wil backuppen dan kan je best ubuntu downloaden

Brand de iso image op cd of dvd

Start de computer op met Ubuntu (wel in de bios cdrom of dvdrom als eerst boot zetten)

Kies Live

Er wordt niks geinstalleerd

Kies taal en toetsenbord.

Je komt dan in windows achtige scherm en dan kan je indien mogelijk de bestanden verplaatsen naar andere partitie of netwerk. Altijd kopieren en plakken. Nooit knippen en plakken

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.