Ga naar inhoud

popup beveiliging


chrisv

Aanbevolen berichten

Hallo,

Telkens als ik via een site een link aanklik kom ik niet verder. Ik krijg dan de melding dat de instellingen van mijn pc pop-ups blokkeren. Ik heb echter mijn pop-up blokkering al uitgezet. Toch krijg ik telkens deze melding en kan ik dus nooit verder.

Wie kan mij zeggen welke instelling ik aan moet passen?

alvast bedankt.

chris

Link naar reactie
Delen op andere sites

@chris: u moet natuurlijk uw computer herstarten. Lukt het dan?

- De tip van het .reg bestand werkt enkel voor internet explorer en niet voor Firefox!

- Soms heeft een ander programma ook een Popup Blocker. Misschien je firewall. Is de optie "Popup blocker" in je firewall ook uitgeschakeld? (Ad Blocking uitschakelen of iets dat ongeveer zo noemt). Vooral Norton enzo komt met ad blockers in hun firewall!

- Soms heeft ook een antivirus programma een ad blocker.

- Als je Firefox gebruikt, misschien is één van de add ons de dader van het blokkeren? Overloop de add ons.

- Ik zou toch eens een hijackthis logje posten om spyware en virussen uit te sluiten.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Chris bezorgde me via mail een afbeelding van de melding (zie bijlage)

Naar de melding te zien, lijkt me dit een apart programma te zijn...

Iemand een idee welk?

Grrr! Een programma voor het blokkeren van pop-ups zorgt er mogelijk voor dat Gmail de pagina niet kan openen. Als u een dergelijk programma heeft geïnstalleerd, kunt u dit het beste uitschakelen om het venster te openen.

Ik bezorg intussen Chris het advies van kurt

melding.doc

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.