Ga naar inhoud

norton virus scan 2007


georges1

Aanbevolen berichten

  • 1 maand later...
Norton vertraagt je systeem enorm in vergelijking met andere anti-virus programmas.

De beste oplossing is Norton eraf zwieren en ook Bit-defender gebruiken of een ander anti-virus prog zoals AVG (gratis).

@kweezie wabbit : Inderdaad. Gooi die Norton brol maar van je pc. Persoonlijk ben ik tevreden over Panda Internet Security 2007 ( de nieuwste versie heb ik nog niet, aangezien mijn huidige licentie nog geldig is tot begin juli )

Ah ja, nog vergeten : Beste wensen aan alle leden van Pc Help Forum voor 2008 !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik beschik ook over Panda internet security. Dat is echt een hele goeie virusscanner. Ik heb hem echter al kunnen updaten tot april 2008.

En hij werkt perfect.

@annoscaefferh : Updaten tot april 2008 ? U bedoelt ?

Ik heb ook Panda Internet Security 2007 ( ja, de nieuwe nog niet omdat de huidige licentie nog loopt tot juli 2008 ).

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
Norton is inderdaad enorm systeembelastend.

Ikzelf gebruik Spybot Search& Destroy en AVG anti-spyware.

Ben er dan ook tevreden van.

Als dat je enige antivirus-bescherming is, zou ik maar snel een échte virusscanner downloaden :laugh: Want dit zijn beide (wel goede) antispyware-propramma's. Maar daar zal je de virussen niet mee van je PC houden (ook al ben je er erg tevreden over). Virussen en spyware zijn wel niet echt hetzelfde.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.