Ga naar inhoud

Hoe SP3 verwijderen na instalatie van xp pro sp3


The Dub Oracle

Aanbevolen berichten

Als je dat zegt van sp3 dan vraag ik mij af wat je denk van windows 7 of Vista.

Bij mij werkt zowat niks meer wat ik gebruiken wil met deze besturing systemen, ze crashen ook om de haverklap, niks waard voor mij.

Ik gebruik dan muziek programeer programma's en bijde systemen werken gewoon niet met asio geluids drivers, het is een regelrechte ramp.

Maar goed.

Met sp3 werk bij mij een virtuele dongle niet meer ( soort usb sleutel ) die ik nodig ben om instrumenten te gebruiken, dat is het enige met xp sp3

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou methode 2 eens proberen:

How to remove Windows XP Service Pack 3 from your computer

Als dat niet lukt, de andere methodes proberen die in bovenstaand artikel beschreven staan.

Ik had die web pagina al onder ogen gehad, maar ik hoopte op een simpeler manier hier, toch bedank ervoor, gaan we morgen even doen.

Er is ook ergens een hulp programma om dingen te deinstaleren, daar had iemand mij ook al eens op gewezen hier als het goed is, misschien stegisoft of zo.

Daarmee heb ik toen ook sp3 gedeinstaleerd terwijl hij wel achteraf geinstaleerd was, soms staat hij in de lijst namelijk en soms ook niet.

Als iemand dat ook weet, ik kan hem biet zo 1 2 3 terug vinden namelijk, stond in configuratiescherm of zo.

Ik hoop dan dat hij er wel bij staat, misschien denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is een synchrosoft dongle ( als ik het goed schrijf ) een virtuele dongle die anders een echte dongle zou zijn ( hardware dus ).

Het gaat over een dongle die als het ware de sleutel is om een programma te kunnen draaien, als je hem uit de pc trekt doet het programma het niet meer zoals cubase of sampletank.

Op deze dongle staat eigenlijk je licentie, je product key om zo te zeggen om te verzekeren dat het programma enkel op een enkele computer kan draaien, namelijk die van jou.

De dongle die ik bedoel is eigenlijk van een trail of kraak programma waarme je diverse programma's kan testen om het maar vriendelijk te zeggen.

Het nadeel is dat deze enkel op sp2 kan draaien, of in de tussentijd moet er een oplossing voor gevonden zijn, waarschijnlijk is er wel wat over te vinden, ik weet niet.

Ik heb trouwens service pack 3 op de instalatie cd staan, dus een herstelpunt is niet gemaakt.

De laatste methode op de link zal een optie zijn, of misschien met dat hulp programma voor het deinstalleren van spul.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.