Ga naar inhoud

even

Aanbevolen berichten

Wouterskurtt: dit wou ik vragen ja, maar bij nader inzien gaat me dit niet verder helpen.

Het zit zo: ik ben de dvd's van een reeks aan het kopieëren die ik uitleen. Nu is het zo dat dat bij sommige dvd's zonder problemen lukt met dvd shrink, maar bij andere wordt er een "foutmelding (cyclisiche redundantiecontrole)" gegeven bij het encoderen (na 50% of zelfs na 100%). Kan ik dit op de één of andere manier omzeilen, denk je?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die foutmelding van "cyclische redundantiecontrole" kan 2 dingen betekenen:

- of de dvd is vuil

- of dvd shrink kan de beveiliging niet aan, dus dvd shrink kan de beveiliging niet omzeilen. DVD Shrink is een programma dat niet meer wordt bijgewerkt vandaar dat sommige beveiligingen niet omzeilt kunnen worden met dvd shrink.

Uitlenen en vervolgens kopieren naar harde schijf is niet echt legaal lijkt me.

DVD Shrink mag je wel perfect gebruiken als backup materiaal van gekochte dvd's. Maar nogmaals: dvd shrink wordt niet meer bijgewerkt en vandaar dat die niet alle beveiligingen kan omzeilen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.