Ga naar inhoud

Aankoopadvies gevraagd


Aanbevolen berichten

Deze kast is ook redelijk klein.

heb je misschien de verkeerde gestuurd? want deze is 21.2 cm x 43.6 cm x 43.5 cm en die ik had vond hij nog net iets te groot:

20 cm x 36 cm x 35 cm is dit klein genoeg?

Als ik zo eens rondkijk, heb ik de indruk dat het nog kleiner kan. Als je kijkt wat Dell bijvoorbeeld in die Inspiron Zino weet te proppen...

Dat is pas compact! :-)

Ik ben die lompe kast echt beu!

Toch dank ik je al op voorhand voor je hulp

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mischien dat dit iets is voor u,pc case en monitor staander in 1.

dit zou misschien wel wat voor hem zijn maar dan komt hij aan een mini-ITX moederbord en daar zitten altijd processoren bij geïntegreerd (toch?:hmmmm:) en deze zijn wat hij nu zon beetje heeft qua processor.

@Maerschalck

ik weet niet of je deze ook wilt upgraden of maar ik ging er eigenlijk wel van uit dat u een nieuwe (betere) processor wou. :embarassed:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allereerst: bedankt gasten voor de input,

Ik ben duidelijk op een forum beland waar men de voorkeur geeft aan zelf samenstellen i.p.v. een bepaald merk/model te kopen. xD

Nu moet ik bekennen dat zo'n Dell Inspiron Zino in mijn hoofd blijft zitten. Het ding is supercompact, heeft mooie specificaties (voor zover mijn kennis reikt uiteraard), is niet overdreven duur en blijkbaar zou een HTPC in regel best stil zijn.

Bovendien blijkt het modelletje net een update gekregen te hebben: link

specificaties: link

Voor we verder gaan, wat is jullie mening hieromtrent?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.