Ga naar inhoud

fouten na install update


pr1mate

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Laat dan HijackThis ook nog deze lijn fixen :

R0 - HKCU\Software\Microsoft\Internet Explorer\Main,Start Page = http://www.gllod.com

... want die lijkt me helemaal niet OK te zijn.

Download ComboFix van één van deze locaties:

Link 1

Link 2

* BELANGRIJK !!! Sla ComboFix.exe op je Bureaublad op

  • Schakel alle antivirus- en antispywareprogramma's uit, want anders kunnen ze misschien conflicteren met ComboFix. Hier is een handleiding over hoe je ze kan uitschakelen:
    Klik hier
    Als het je niet lukt om ze uit te schakelen, ga dan gewoon door naar de volgende stap.
  • Dubbelklik op ComboFix.exe en volg de meldingen op het scherm.
  • ComboFix zal controleren of dat de Microsoft Windows Recovery Console reeds is geïnstalleerd.
    **Let op: Als de Microsoft Windows Recovery Console al is geïnstalleerd, dan krijg je de volgende schermen niet te zien en zal ComboFix automatisch verder gaan met het scannen naar malware.
  • Volg de meldingen op het scherm om ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console te laten downloaden en installeren.

cf-rc-auto.jpg

Je krijgt de volgende melding te zien wanneer ComboFix de Microsoft Windows Recovery Console succesvol heeft geïnstalleerd:

rc-auto-done.jpg

Klik op Ja om verder te gaan met het scannen naar malware.

Wanneer ComboFix klaar is, zal het het een logbestand voor je maken. Post de inhoud van dit logbestand (te vinden als C:\ComboFix.txt) in je volgende bericht.

Indien je problemen hebt bij het uitvoeren van ComboFix, gelieve dit te melden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

:-0 ik denk dat ik net gevonden heb wat het probleem is. HOOP IK! Mijn buurman staat met A-squared Anti-Malware. Hierbij heeft hij blijkbaar zowat alles van system32 geblokkeerd gezet. Zelfs explorer.exe. Ik heb alles terug uitgezet en hoop dat alles nu in orde is. Ik laat zeker iets weten :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het enige probleem dat ik nu nog heb is dat ik nog steeds geen verbinding krijg met het net. Hij kan blijkbaar enkel lokaal, maar niet het internet zelf. Ik heb al even aan het zoeken geweest maar niet meteen een oplossing gevonden. Hij zit met een rechtstreekse kabel.

Ik ga hier nu even voor googelen, tenzij jullie sneller met een (wss heel eenvoudige) oplossing komen :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

combofix had ik uitgevoerd. Er was 1 regel waar hij zei dat hij geen toegang toe had. K zal straks die log eens halen en posten.

Bij deze nog steeds geen internet verbinding. Heb combofix laten uitvoeren als admin en ga hier binnen 5 min de log posten. Hoop dat jullie hieruit wijzer worden.

aangepast door pr1mate
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.