Ga naar inhoud

fouten na install update


pr1mate

Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Hp Pavilion dv6700 (6000 staat er op het toestel zelf, maar bij details in die bios, staat 6700)

Anders kom ik hem eens laten zien he :P

---------- Post toegevoegd om 11:35 ---------- Vorige post was om 11:21 ----------

Mss een rare vraag en geen idee of het zou werken, maar kan ik niet gewoon die harde schijf er uit halen, in mijn pc steken en dan die windows 7 erop installeren? Zou die dan werken in die laptop?

Dat snap ik dus ook niet, de volgorde staat goed, maar toch wil da ding steeds opstarten vanop de harde schijf. Heb die harde schijf ook al helemaal onderaan gezet, dan nog start hij deze op. Da ding leidt een eigen leven denk ik, kan ook zijn da ik der véél te weinig van ken natuurlijk :P

aangepast door pr1mate
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo te zien bij opstart zie ik dat je op F11 moet klikken voor recovery

Ja, hij doet dit wel maar vind geen fouten, dus kan er ook niks herstelt worden.

Dacht mss dat ik die drivers er achteraf kon opzetten, eens hij terug in de laptop zat.

aangepast door pr1mate
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nope zelfde probleem. Heb ook al een regfix programma laten draaien dat er 6000 fouten uithaalde, maar nog steeds hetzelfde.

Dat lijkt me dan toch een fake registry cleaner.

beste pr1mate, je verhaal ziet er toch "spyware achtig" uit hoor. Doe dit op de pc van je buurman:

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Dubbelklik op HijackThis.msi

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

HijackThis zal openen na het installeren.

Klik op "Do a systemscan and save a logfile".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “uitvoeren als administrator". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jean-Pierre, je hebt het wss op die F10? Heb ik al gedaan. Heb ik ook een afbeelding van bijgevoegd. Er stond dat het nr6 harddrive geselecteerd was. Daaronder een optie om het te wijzigen, waarbij ik terug in hetzelfde menu uitkom dan voorheen. (de eerste (F10) is foto 6, dan kom ik uit in foto 3)

---------- Post toegevoegd om 12:49 ---------- Vorige post was om 12:47 ----------

Zal die hijackthis eens proberen. Heb deze al staan. Zal ik dat txt bestandje dan eens posten?

Btw, zal voor morgen zijn, den dezen kan sebiet vertrekken naar Brussel :) Morgenavond laat ik iets weten!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.