Ga naar inhoud

kan ik met deze pc gamen?


NL-kevin

Aanbevolen berichten

Als er geen losse videokaart inzit dan kan je meestal beperkt gamen.

Als het om een merk computer gaat dan kan je niet zomaar een videokaart insteken want de voeding is meestal juist afgemeten voor dat type computer. Zodoende dient je meestal ook een nieuw voeding moeten kopen bij zwaardere videokaart.

Daarbij hebt je Intel core i3 terwijl voor echte games meestal Intel core i5 is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb deze pc dus zaterdag gekocht,

en de voeding is hier dus al op aangepast, omdat ik hem heb laten bouwen.

Die verkoper vertelde mij echter dat deze intel core i3 voldoende was om op te gamen, omdat het een of ander speciaal iets had.

maar dat is dus niet zo?

aangepast door NL-kevin
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dezelfde combinatie van moederbord en processor maar ik ben geen gamer en dus is het voor mij ruim voldoende.

De core i3 en i5 hebben een grafische chip in de processor ingebakken en in combinatie met een H55 moederbord heb je dus geen grafische kaart nodig alhoewel op het moederbord ook geen grafische chip is voorzien.

In het BIOS kan je de kloksnelheid en het geheugen voor de grafisch chip nog aanpassen voor optimale prestaties.

Zorg dan wel voor voldoende ram geheugen (min 4GB).

Als je toch een losse grafische kaart installeert, moet je in het BIOS de grafische chip van de processor uitschakelen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.