Ga naar inhoud

Nieuwe PC


stegisoft

Aanbevolen berichten

Ik ben nu van plan een een PC samen te stellen voor mij zelf.

Eisen: Intel processor.

USB 3.0

Geen echte budget voorzien.

Het moet wel een krachtig computer zijn die alles aan kan.

Dus ook degelijk videokaart.

Kast van Lian Li maar dat moet ik nog kiezen maar je mag voorstellen ofwel een degelijk kast waar je ook kabels netjes kan wegwerken.

Ik zou zeggen: stel een computer dat je voor u eigen zou willen.

Indien er binnenkort een nieuwe moederbord komt dan ook dat voorstellen en dan wacht ik gewoon tot het op de markt is.

Montage doe ik zelf.

Windows 7 ultimate 64 bits is al besteld.

aangepast door stegisoft
Link naar reactie
Delen op andere sites

dit is wat ik besteld heb:

=1&product[94646]=1&product[245679]=1&product[242662]=1&product[7517]=1&product[225309]=1&product[212478]=1&product[258740]=1&product[116330]=1&product[260510]=1&product[235256]=1&product[220103]=1"]azerty

maar je zult dan nog wel een andere kast moeten nemen.

er zit 1 usb 3.0 aansluiting op en ik geloof dat er daar voor nog uitbreidings mogelijkheden zijn (dus meer aansluitingen).

ik weet niet of er nog een nieuw moederbord op de markt komt maar dat zou je zelf ook even kunnen controleren.

ik wist trouwens niet of je nog een beeldscherm er bij nodig had maar deze zit er ook bij

aangepast door bergkid
Link naar reactie
Delen op andere sites

De tweede is inderdaad beter maar er zit geen USB 3.0 maar misschien apart te verkrijgen.

Jean-Pierre heeft gelijk dit staat namelijk op azerty:

2 x SuperSpeed USB - 9-pins USB Type A

superspeed usb is usb3.0 dus die heeft hij 2x

---------- Post toegevoegd om 20:03 ---------- Vorige post was om 19:55 ----------

ziet er leuk uit alleen persoonlijk vind ik hem te groot en te diep

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.