Ga naar inhoud

mp3 omzetten naar?????


dodgeboy

Aanbevolen berichten

hallo ik wil mp3 omzetten om op een auto radio te kunnen afspelen met usb stick want de radio speelt geen mp3 ,moet ik dat omzetten in wav?wma?of iets dergelijks ?het probleem is de auto is niet in de onmiddelijke omgeving dus ik kan het niet testen,ik heb power amr audio convertor ,en daar kan ik mp3 mee omzetten naar ,wav,wma,mp4,aac,ulaw,alaw,qcelp,g723,g726,mpc,amr,ac3,ogg,mp2,msadpcm,vox dus ik weet niet welk ik moet gebruiken,als ik bij eigenschappen van bv een cd ga kijken zegt die gewoon audio dus dat helpt mij niet echt verder grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 2 weken later...

Hallo,

mijn ervaring die ik heb met usb-stick in combinatie met autoradio (Alpine CD-E 112 Ri).

* stick moet geformateerd zijn in FAT 32

* stick moet liefst eentje van 'het snelle type' zijn, practisch dus eentje die geschikt is voor ready-boost.

* stick niet te groot van formaat nemen

* stick beter met losse nummers vullen, dan met verschillende mappen.

* stick niet meteen 'volpompen' met muziek, maar zoals clarkie adviseert : beginnen met 1 nummer...in principe lukken WMA, MP3, WAV en AAC's.

* Alpine krijgt het moeilijk vanaf zo'n 100 nummers.

Succes !

Link naar reactie
Delen op andere sites

wel allemaal bedankt voor de reacties ik was dit een beetje uit het oog verloren het probleempje is reeds opgelost het ging over een pioneer radio weet het type niet meer ,mijne maat had zijn muziek in mappen op de stick gezet ,dat was het probleem ik heb de muziek zonder map op de stick gezet in wma ,en nu werkt het prima .toch nog allen merci!grtjs dit kan als opgelost gezien worden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.