Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Kan je je vraag iets uitgebreider uitleggen, want ik begrijp ze spijtig genoeg niet helemaal.

Bedoel je de iconen van een snelkoppeling van een website, bijvoorbeeld dit:

post-484-1417704237,2319_thumb.png

Wil je het icoontje van een snelkoppeling naar bijvoorbeeld Google veranderen? Of bedoel je iets anders?

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja eigenlijk wel,sommige van mijn snelkoppelingen in werkbalk favorieten of op bureaublad zijn witte blaadjes met een e teken,daar zou ik willen het juiste symbool krijgen voor bijvoorbeeld een automerk of leverancier,op sommige staat er al een juist maar ik vind ze niet terug om te verplaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je met Internet Explorer werkt kan je FavIconizer gebruiken.

Na downloaden en uitpakken van het RAR bestand, klik je op FavIconizer.exe.

Je krijgt twee opties, eentje voor alle links te scannen/herstellen,

en eentje voor het scannen/herstellen van enkel de ontbrekende.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vertel eerst maar eens welke browser je gebruikt.

Wat het programma FavIconizer betreft klik je best op Find missing FavIcons,

en laat je het programma lopen tot dat het scannen gedaan is.

Je moet wel een actieve Internet verbinding hebben als je FavIconizer gebruikt.

Bij het wijzigen van een pictogram plaats je het volgende pad in het tekstveld dat zich voor de knop Bladeren... bevind :

C:\Windows\System32\Shell32.dll

Klik daarna op OK.

Dit is het meest gangbare bestand dat aangegeven wordt voor het veranderen van een pictogram in Windows.

C:\Windows\System32\imageres.dll is nog zo'n bestand waar je heel wat pictogrammen kan vinden.

Je kan ook bladeren naar een map met bijvoorbeeld pictogrammen die je zelf hebt gedownload.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.