Ga naar inhoud

Internet Explorer werkt niet meer-Afsluiten forceren


Bammens

Aanbevolen berichten

Nieuwe computer, Windows 7. Norton 2010 geïnstalleerd.

Probleem 1:

Krijg zeer regelmatig de mededeling Internet Explorer werkt niet meer. Het beeld wordt wit-doorzichtig. Moet dan via taakbalk afsluiten.

Probleem 2:

Als ik af wil sluiten krijg ik eerst een scherm waarop twee buttons staan met daarop: Afsluiten forceren en Annuleren.

Hij geeft aan dat er nog een programma actief is, wat volgens mij niet het geval is.

Wie weet raad?

Vriendelijke groet,

Ad Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Je klik op ALT + PRT SCR toetsen en dan ga je naar een tekenprogramma en dan plak je daar.

Opslaan als JPG en dan uploaden.

Klik hier onder op meer optie

Scoll naar beneden

Klik op beheer bijlage

Klik op Basic uploader

Dan uploaden

Even wachten

Je ziet uw afbeelding.

Venster sluiten.

Reactie versturen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo stegisoft,

Ik heb inderdaad iets uitgeschakeld en ook gedaan wat clarkie voorstelde. Het programma gaf toen aan dat er een programma was (iets van Google) dat problemen veroorzaakte en dit werd vervolgens opgelost.

Als ik nu de pc opnieuw opstart, krijg ik desondanks het scherm weer te zien waarin staat: Achtergrondprogramma's sluiten. Daaronder de buttons: "Opnieuw opstarten forceren" en "Annuleren".

Als ik niets doe, start de pc na enkele seconden vanzelf weer op.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.