Ga naar inhoud

Draadloos netwerk uitschakelen


wraptor

Aanbevolen berichten

hey,

Ik vroeg mij af of er een software/manier bestaat om je draadloos netwerk uit te schakelen.

Het is niet mogelijk om instelling van de router aan te passen. Dit wordt niet toegelaten door EDPnet biedt u internet en telefonie op maat, zowel voor thuisgebruikers als bedrijven .

Het is de bedoeling dat er geen draadloos contact met het netwerk kan gemaakt worden via een wifi-GSM.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je in de router niks mag doen wat ik niet gelooft hoe wilt je dan doen?

Ja dat vroeg ik mij ook af.

Om in de router te geraken moet je de router eerst resetten(fabrieksinstellingen). Natuurlijk kan je er ook ingeraken met een wachtwoord, maar dat wachtwoord geeft edpnet nooit mee, om problemen te voor komen.

Nota: als je printer wilt toevoegen aan de router hoe zo je dat doen als je niks mag wijzigen?

Dat gaat, zo heb ik een draadloze printer aangesloten door gewoon het netwerkpasswoord in te geven op de printer. (op dezelfde manier als je je laptop met je router verbind.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eigenlijk was ik op zoek naar een soort software om dit te bereiken.

Ik heb 2 maand geleden al eens geprobeerd om in de router te geraken door hem te resetten. Ik was dus in de instellingen geraakt, ik had een firmware update gedaan, dit was dus niet de bedoeling volgens Edpnet. We hebben een nieuwe router moeten kopen omdat een downgrade niet mogelijk is?? Het was nochtans de juiste firmware update.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de router aanpassen en dus niet resetten.

Ik weet dat ik in die instellingen moet zijn. MAAR zoals ik al zij: Mijn internet provider Edpnet heeft het wachtwoord om in die instelling te kunnen. Dus ik geraak niet in mijn eigen router.

Daarom dacht ik dat er een misschien een software bestond die dit mogellijk maakte.

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.