Ga naar inhoud

Draadloos netwerk uitschakelen


wraptor

Aanbevolen berichten

Je router is eigenlijk je poort naar het internet, normaalgezien moet je die kunnen bereiken door in een internet browser (Internet Explorer, Firefox, etc) het IP adres van je default gateway in te tikken. Je default gateway adres vind je door in een DOS venster (Start > Uitvoeren > CMD + Enter) ipconfig te tikken. Het IP adres bij default gateway in een browser tikken. Daar kan je normaalgezien dan de instellingen van je router aanpassen. Het kan zijn dat edpNet dit niet toelaat, bij Telenet moet je eveneens naar een site surfen waar je de instellingen moet aanpassen. Wat gebeurt er als je bovenstaande probeert?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om in de router te geraken typ je 192.168.178.1 in de adresbalk.

Als je geen wachtwoord hebt of kent, probeer dan gewoon eens admin.

Wie weet geraak je er toch in, wie niet waagt wie niet..........................

probeer eens als gebruikersnaam admin en wachtwoord 1234

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vind het ook een rare manier van werken.

MAAR heb nog altijd niet te klagen over edpnet.

Het is goedkoper dan belgacom, telenet. Het is snel, stabiel en unlimited. :)

In elk geval bedankt iedereen voor de hulp. Ik zal het straks als "opgelost" markeren want ik heb de oplossing: Het gaat niet. Xd

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.