Ga naar inhoud

nieuwe pc eerst back up doen?


kristof28

Aanbevolen berichten

Ik kan de muis bewegen.

Het lampje. Ja, welk ik dat juist; Ik zie een rond lichtje constant blauw branden.Daarnaast een rood wifi dingske en daar naast een zeer klein lichtje dat blauw knippert.

Ja, de laptop eerste maal na aankoop opgestart

Maar om dat hier te vernoemen heb ik wel mijn adsl kabel uit de laptop moeten nemen en in een andere pc steken of ik kan niets sturen..

Maar daar zal het wel niet aan liggen denk ik.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heeft met het "klaarmaken voor eerste gebruik" denk ik. Wacht nog een uur. Als die dan nog niet afgesloten is, mag je de pc afsluiten met de power knop en opnieuw opstarten. Toen ik mijn pc ging halen en opstartte voor eerste gebruik, duurde dat ook heel lang. Zelfs 2 uur was die bezig.

Probeer ook eens enkele usb kabels uit te trekken, die kunnen er ook voor zorgen dat windows 7 soms hangt na een installatie.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar om dat hier te vernoemen heb ik wel mijn adsl kabel uit de laptop moeten nemen en in een andere pc steken of ik kan niets sturen..

Maar daar zal het wel niet aan liggen denk ik.

Je hebt je verbinding met internet verbroken door die kabel los te maken, dus daar heeft het toch iets mee te maken.

daardoor blijven die updates hangen.;-)

Om die updates te installeren is er internet verbinding nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En mensen die geen internet hebben?

Ja, ik zal dat er insteken. Als na een uur het nog niet in orde is steek zet ik hem gewoon uit.

dank u

---------- Post toegevoegd om 17:57 ---------- Vorige post was om 17:56 ----------

---------- Post toegevoegd om 17:58 ---------- Vorige post was om 17:57 ----------

amaai, das lang.

Ik ga mijn internet nog eens aansluiten. (ik weet niet of dat er ook iets mee te maken heeft)

usb kabels heb ik nog niet ingestoken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En...wat hebben we geleerd ?... ;-)

Ter voorkoming van verhoogde bloeddruk, zweetaanvallen en meer van dat alles...maak je EERSTE back-up / complete image METEEN na het installeren van je pc...

Doe dan je updates...

Gooi er dan vanaf wat je niet nodig hebt...

Voeg dan toe wat je wel nodig hebt...en maak dan METEEN een TWEEDE back-up / complete image .

Met een nieuwe auto scheur je niet meteen de Nurburgring op...

Safety first !

Was spannend hier, blij te lezen dat alles ok is voor jou kristof28.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En...wat hebben we geleerd ?... ;-)

Ter voorkoming van verhoogde bloeddruk, zweetaanvallen en meer van dat alles...maak je EERSTE back-up / complete image METEEN na het installeren van je pc...

Doe dan je updates...

Gooi er dan vanaf wat je niet nodig hebt...

Voeg dan toe wat je wel nodig hebt...en maak dan METEEN een TWEEDE back-up / complete image .

Met een nieuwe auto scheur je niet meteen de Nurburgring op...

Safety first !

Was spannend hier, blij te lezen dat alles ok is voor jou kristof28.

Dank u wel Asus.

Maar euh, op voorgaande pagina zei men dat ik pas de back up moet doen na ik bv office en de updates heb gedaan.. Dus dat moet ik nog doen die back up..

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.