Ga naar inhoud

Meerdere Avi films branden?


Gast EstrellaSter

Aanbevolen berichten

Gast EstrellaSter

hoi, ik ben een meisje van 14 jaar en heb een paar vriendinnen beloofd dat ik een dvd voor kerst zou maken. Ik heb een paar films gevonden en ze geconverteerd naar AVI.

Ik heb in de winkel Dvd+r 4,7GB gekocht.

Ik heb zelf een oudere versie van Nero (weet niet welke) maar zoals ik in andere forums heb gelezen dat je avi kan branden. Helaas pakt Nero mijn Dvd+r niet, terwijl die een melding geeft van plaats Dvd+r of Dvd+rw. Dus daar heb ik niet veel aan.

Ik heb ook CDBurnerXP geprobeerd. Maar als die op de helft is met branden krijg ik een onbekende foutmelding, terwijl al de films met windows media player het gewoon prima doen.

Welk gratis progamma zou ik nog kunnen proberen om te branden?

O ja ik zou graag de films op 1 dvd branden + dat als ik de dvd in de dvd-speler doet dat er een menu komt..

Extra Informatie en eisen

films: 3 (2665,50 MB) of

progamma: gratis

Blijkt het uit dit verhaal een ander probleem te zijn, zou je dan even willen melden wat het probleem is en hoe ik dat moet oplossen.

Reageer of mail me snel.

Erg bedankt en met vriendelijke groet: Een wanhopig meisje..

ps: het is niet voor kerst 2011.. alleen omdat het niet lukte kon ik het met kerst 2010 niet geven..

aangepast door EstrellaSter
Link naar reactie
Delen op andere sites

als je 3 films op 1 dvd wil zetten moet je data dvd maken kiezen in nero ,en dan op toevoegen ,je map kiezen waar je films staan op de film klikken (ook op de srt als die erbij zit(ondertitels)) en dit dus 3x doen om je 3 films toe te voegen ,dan op branden ,ong 6a7 minuten per film klaar aleen spijtig dat kerst al voorbij is !of is het voor de kerst van 2011??dan heb je nog zeker tijd genoeg om het branden onder de knie te krijgen! grtjs en succes

---------- Post toegevoegd om 01:34 ---------- Vorige post was om 01:21 ----------

Totally Free Burner Deepburner CD burner XP hier nog een paar gratis branders ,als u 3 films op 1 dvd wil branden moet je data dvd maken kiezen,dan op toevoegen klikken,daar uw filmmap zoeken ,openen ,op de film (en op de srt (ondertitel)klikken, en dit in uw geval 3x doen,dan op branden +-5min per film ,ik weet echter niet of de gratis versies u ook van een menu gaan voorzien ,ik hoop ook dat die films voor kerst 2011 zijn !!!!!!grtjs & succes

Link naar reactie
Delen op andere sites

ook eens met een andere dvd proberen ,want die dingen zijn zo rap stuk ,en waarom zet je de films niet op een externe harde schijf,tegen woordig heeft elke tv toch usb aansluiting ,geen gedoe meer met branden !

Lees de startpost eens goed.

hoi, ik ben een meisje van 14 jaar en heb een paar vriendinnen beloofd dat ik een dvd voor kerst zou maken.

Het moet een dvd worden om weg te geven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een menu wil hebben, kan je de werkwijze van dodgeboy niet volgen.

Je moet dan nero vision gebruiken als die in de versie van je nero zit.

Daar kies je dvd maken, nu kan je 3 films op 1 dvd zetten met een menu waar je de gewenste film kan selecteren als je de dvd start.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je een menu wil hebben, kan je de werkwijze van dodgeboy niet volgen.

Je moet dan nero vision gebruiken als die in de versie van je nero zit.

Daar kies je dvd maken, nu kan je 3 films op 1 dvd zetten met een menu waar je de gewenste film kan selecteren als je de dvd start.

clarkie gegroet het gaat om een gratis brander en meestal moet je een pro versie(betaalde)hebben om ook een menu te verkrijgen ik gebruik ashampoo burning studio10 en heb ,als ik in data brand ook menu,s,chapters, screenshots ,previeuws etc.. aleen weet ik niet of het ook zo is met gratis versies .grtjs

Link naar reactie
Delen op andere sites

clarkie gegroet het gaat om een gratis brander en meestal moet je een pro versie(betaalde)hebben om ook een menu te verkrijgen ik gebruik ashampoo burning studio10 en heb ,als ik in data brand ook menu,s,chapters, screenshots ,previeuws etc.. aleen weet ik niet of het ook zo is met gratis versies .grtjs

neen,

estrellaster heeft een nero versie, een oudere zegt ze, dus hoogstwaarschijnlijk een volledige versie.

Zij zelf zal het antwoord kennen.

Jullie lezen de vraag niet goed, en mijn antwoord ook niet goed.

Ze wil 3 avi films op 1 dvd zetten, met als de dvd opstart een menu van waaruit je kan kiezen welke film je wil.

Met nero versies zelf de oudere gaat dat perfect, tenminste als ze nero vision, of dvd film kan selecteren, in het pakket heeft.

@dodgeboy en jordy1471, ik heb het niet over nero burnlite de gratis versie.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.