Ga naar inhoud

activeren productcodekaart


jeroets

Aanbevolen berichten

feedback

Microsoft Nederland kwam erachter dat ik Office 2007 voorgeprogrammeerd op de PC heb staan en dat de productcode voor Office 2010 bestemd is. Hebben mij aangeraden om terug naar de winkel te gaan.

Winkel: er bestaat geen productcodekaart meer voor Office 2007. Hebben mij uitgelegd hoe ik de codekaart kan installeren (maar dat lukt dus niet omdat het dochtertje van mijn vriendin een e-mailadres aangemaakt heeft dat ik niet kan verwijderen) of een testversie van 60 dagen kan installeren. Dat laatste heb ik gedaan, kan dus even herademen maar ik ben dus nog niet uit de brand.

Iemand enig idee wat er gebeurt met documenten die ik aanmaak tijdens die 60 dagen en daarna opsla? Blijven die daarna "bewerkbaar"?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

er is een mogelijke oplossing, ja...

Zelfs eentje die 100% gratis is...

De 'tegenhanger' van MS Office is het volledig gratis Open Office.

Je documenten zullen zowiezo opgeslagen blijven en je kan die openen en bewerken met Open Office.

Info en gratis download Open Office vind je hier : ( OpenOffice.org | Gratis Software Site )

Er zijn tevens royaal veel linken voorzien naar diverse handleidingen en tips.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.