Ga naar inhoud

Taskeng loopt vast


Nils l

Aanbevolen berichten

Ik heb ze beide een dag of 3 geleden geinstaleerd gekregen door mijn anti-virus uit te schakelen :D dus weer eens iets bij geleerd als iets niet lukt :-) . Maar mijn probleem is nog steeds niet opgelost in tegendeel heb, ook enkel blauwe schermen achter de rug elk dag 1. De 1ste maal als ik het opstart na 10 minuten ongeveer en dan start hij met een blauw scherm terug op.

Iemand nog een idee hoe het verder moet?

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 49
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Kun je even onderstaande uitvoeren zodat we eens kunnen kijken wat de oorzaak is van die BSOD'S ?

Geef de gegevens door van de laatste 3 blauwe schermen indie aanwezig.

Download Blue Screen View.

Start het programma op.

Je zal nu een overzicht krijgen van de laatste foutmeldingen en MInidumps(.dmp-bestand).

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gisteren had ik even tijd en heb ik was ik bezig met het programma van hier boven. Toen vroeg mijn pc om her op starten ivm met update, ik dit natuurlijk gedaan maar ni kan ik niet meer aanmelden omdat hij ze niet goed heeft geinstaleerd. Mij n pc zegt het volgende: de update zij n niet juist geconfigureerd en worden ongedaan gemaakt.

schakel de pc niet uit.

Maar na een 30 seconden sluit hij zijn eigen af en start van her op hij is nu zo al een uur of 2 bezig. Ik heb reeds mijn battrijlader uit de stekker gehaald zodat hij uitschakeld.

Iemand een idee hoe ik hier verder moet?

Alvast bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Vermoedelijk heeft de windows automatische update roet in het eten gegooid.

Start de pc op in veilige modus en kies voor de optie laatste gekende werkende configuratie.

Waarschijnlijk zal de windows automatische update opnieuw worden uitgevoerd. Laat de pc dan gewoon zijn gang gaan en zeker niet uitschakelen; zelfs niet als het lang duurt.

Als de pc herstart is na de updates, kan je opnieuw aan de slag met Blue Screen View.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb dus opgestart in "veilige modus" want "veilige modus met de optie laatste gekende werkende configuratie'' kon ik nergens terug vinden :hmpf: . Nu kwam er zoals gisteren terug: De update's zijn niet juist geconfigureerd. De wijzingen worden ongedaan gemaakt...

Dan na een second of 30 zwart scherm en start hij dus terug van her op.

Kun je mij zeggen hoe je de optie " laatste gekende werkend configuratie" krijgt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit verschilt ook niet het probleem blijf. Ik heb wel een originele-CD van mijn Windows Vista gevonden na een hoop zoek, dus kan ik dan niet hem er insteken en herstellen? Maar voor ik dit doe zou ik graag eerst weten of ik mijn gegevens dan nog allemaal zal hebben? Of moet ik eerst ze er afhalen voor ik dit doe?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eerst of je kan opstarten vanaf de windows cd.

F12 tokkelen en in het menu dan kiezen voor het cd/dvd station.

Als dit lukt, ga dan naar de herstelconsole (soort dos scherm)

Typ dan hier fixboot en druk enter

Typ dan fixmbr en druk enter.

Typ exit en druk enter.

Verwijder de cd uit het station en probeer gewoon op te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.