Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

maegerman reageert wel!

Ik bedoel het laatste

Maar ik heb nog een vraag!

in de instelling voor mentaal gehandicapten zijn er die emails versturen en ontvangen vanuit hetzelfde program Outlook Express,

mij vraag is kan ik geen verschillende mappen met hun naam op maken waar hun mails zich automatisch in sorteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wanneer je berichten wilt opbergen in mapjes, kun je eigen mapjes aanmaken voor personen, afzenders of instellingen die je apart wilt bewaren.Bij Menu>Extra...>Berichtregels>E-mail, kun je regels instellen om je berichten automatisch in een eigen mapje te laten komen bij het ontvangen.

post-23245-1417704274,8481_thumb.png

Vul de berichtregels in volgens de aanwijzigen in je scherm. In het vervolg komen de berichten in hun eigen mapje.

post-23245-1417704274,8824_thumb.png

Mapjes maak je aan door:

Menu>Bestand>Map>Nieuw…

Vul de naam van de nieuwe map in en kies dan de plek waar je de map wilt aanmaken. Aangemaakte mappen kunnen worden versleept.

Op die andere vraag over die link in een ander programma weet ik nog niet zo direct een antwoord, gaat dit ook over mails in outlook express?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.