Ga naar inhoud

Bsod Probleem


Jasper

Aanbevolen berichten

Beste mensen

ik zit momenteel met een groot probleem met mijn 3 maande oude pc en ik hoop dat jullie me kunnen helpen. Van de een op de andere dag heb ik ineens te kampen met een blue screen of dead. Ik krijg de BSOD als ik mijn pc heb aangemeld. op het moment dat mijn pc alle opstart programma's laad loopt die vast en krijg ik de melding. Soms gebeurd het echter ook dat ik mijn pc nieteens kan aanmelden maar ik de melding bootmgr missing krijg. Kan iemand me hier aub mee helpen wat het probleem zou kunnen zijn ???

alvast heel erg bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 29
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo,

download hier ( Download BlueScreenView 1.30 Free - Show information about blue screen crashes occurred in your system. - Softpedia ) het programma BlueScreenView.

Dubbelklik op het .dmp-bestand dat overeenstemt met het tijdstip waarop je het laatste blauwe scherm kreeg.

Je zal nu een overzicht krijgen.

Geef in je volgende bericht de waarde van volgende onderdelen:

  • bug check string
  • bug check code
  • caused by driver

Op deze manier kan een expert hier de mogelijke oorzaken van je BSOD's achterhalen en je verder begeleiden naar een mogelijke oplossing voor je problemen.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Beste forum leden

helaas heb ik net weer een bsod gehad. ik heb me pc weer aangekregen na een hoop aan en uit zetten. helaas is er bij het programma bluescreen view geen melding bij gekomen van deze. ik snap alleen echt niet wat het kan zijn me hardeschijf heb ik al geruild namelijk maar soms met opstarten na een bsod zegt die wel dat Windows missend is.

kan iemand me aub helpen hoe ik alsnog de gegevens van de bosd kan vinden of wat waarschijnlijk het probleem is volgens jullie

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb gedaan wat je zij maar nu wil me pc niet meer opstarten hij blijft aangeven Bootmgr ontbreekt wat moet ik nu doen ????

---------- Post toegevoegd om 15:57 ---------- Vorige post was om 15:44 ----------

ow weet niej hoe aar hij doet het weer

hier de bsod van de laatste keer

IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

0x0000000a

ntoskrnl.exe

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja en weer een :S

bug check string:PAGE_FAULT_IN_NONPAGED_AREA

bug check code:0x00000050

Caused by driver: dxgmms1.sys

---------- Post toegevoegd om 16:49 ---------- Vorige post was om 16:45 ----------

het rare is alle keren dat ik een BSOD heb gehad was het tijdens het spelen van een game kunnen jullie hier wat mee ?

aangepast door kweezie wabbit
smileys uitgeschakeld
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.