Ga naar inhoud

misteragga

Aanbevolen berichten

en voorbeeld:

De schijf bestaat nog uit één enkele partitie, om er twee van te maken klikt u na het selecteren van de schijf op de knop Resize/ Move (1). Beweeg de muispijl naar de rechterkant van de balk in het venster Resize/Move Partition, zodra de muispijl verandert in twee tegengestelde pijltjes sleept u de eerste partitie met de linkermuisknop ingedrukt naar links (2). In ons voorbeeld hebben we een grootte van circa 100 GB gekozen, te zien in het veld achter Partition Size (3). Klik als u tevreden bent op de knop OK.

post-23245-1417704289,8154_thumb.jpg

Stap 7

Ook nu wordt er nog niets daadwerkelijk uitgevoerd, maar u krijgt wel alvast te zien hoe het geheel er uit komt te zien. Klik nu op het niet gepartitioneerde deel van schijf G (1) en klik dan op de knop Create (2). Geef in het veld achter Partition Label (3) weer een naam voor de te maken partitie op en selecteer een letter voor het schijfstation zoals dat in de Verkenner zal verschijnen. Praktisch is gewoon de volgende letter in het alfabet, H dus in ons geval. Kies geen A of B, deze zijn 'officieel' gereserveerd voor diskettestations en sommige software kan daar moeilijk mee gaan doen. De overige instellingen laat u voor wat ze zijn, klik dan ook alleen nog op OK.

en dan nog op apply

post-23245-1417704289,8309_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

hallo ik wilde graag mij D schijf precies zoals mij C schijf hebben de groten daar van

zie bijlagen 1 dat is de C schijf zo zou ik het graag terug willen

bijlagen 2 is de resultaat hoe ik het heb gemaakt dat is de D schijf

ik was het namelijk aan het uit testen en ik hoop niet dat ik het te

ernstig heb gemaakt.

bijlage 1 post-12056-1417704290,3928_thumb.jpg

bijlage 2 post-12056-1417704290,4094_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.