Ga naar inhoud

Kaspersky AntiVirus 2010 Versie 9.0.0.936 / Rootkit Scan


Aanbevolen berichten

Ik gebruik sinds een tijd Kaspersky Antivirus 2010 in combinatie met Windows XP. Op regelmatige tijdstippen begint KAV ongevraagd een rootkit scan die veel vergt van de CPU en bijgevolg een zeer nadelige invloed heeft op de snelheid.

Iemand een idee hoe dit op te lossen ? Automatische rootkit scan uitschakelen of minder frequent laten lopen ?

Thx !

Cold

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

de versie van Kaspersky Anti-Virus die op je systeem staat is die compleet legaal?...

Updates ok?

Geinstalleerd na download of via CD-rom?

Er zijn tal van problemen geweest met de Root Kit Scan, maar die zouden reeds opgelost zijn in de versie 9.0.0.736

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De versie die ik nu gebruik is 9.0.0.736 (oeps foutje in de titel ...) en is gedownload van de KAV website als trial versie. Updaten doe ik iedere dag of om de 2 dagen. De versie is 100% legaal op uitzondering van de keyfile (licentie), maar werkt verder perfect. Als de key file corrupt of geblokeerd is werkt KAV helemaal niet meer, dus daar zie ik geen probleem.

Met een wekelijkse rootkit scan heb ik geen probleem, maar dagelijks is te veel van het goede ...

Iemand een idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.