Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hallo heb pas een nieuwe PC gekocht de 2de, heb een probleem.

Als ik een schijfje in breng (van wat dan ook) dan wordt het niet gelijk weergegeven, ik moet dan via computer naar hardeschijfstations gaan om het weer te geven.

Als ik mijn camera aansluit aan de PC om de foto's te downloaden dan lukt dat alleen via hardeschijfstation.

Mijn vorige PC deed dit wel.

Weet iemand hier een oplossing voor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet in standaardprogramma's je juiste keuze maken voor elk type cd/dvd, zoals voor audio, bestandscd, film enz.....

Dan moet je beneden nog op OPSLAAN kiezen.

vb.: Als je een audio-cd inbrengt in je dvd-rom en je wil een venster krijgen waar gevraagd wordt wat je wil uitvoeren klik je op "vraag me dit elke keer".

Dan krijg je telkens een venster met opties hoe je de cd wil openen.

Wil je de inhoud zien van je cd via de verkenner dan selecteer je "map en bestanden weergeven met windows verkenner".

enz....

Maar als je wijziging aanbrengt klik dus dan altijd onderaan dat vesnter op opslaan.

post-23245-1417704301,3954_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb alles gedaan hoe je het beschrijf, ook deze keer niets. Klop dat venster kreeg ik ook bij de vorige pc zogauw ik een cd/dvd foto's in de dvd-rom in breng.

Heb pc voor de zekerheid op nieuw laten opstarten.

In mijn nieuwe pc is er nu de mogelijkheid om alle geheugenkaarten direct in de toren te plaatsen, ook daar lukt het pas via de hardeschijfstation.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.