Ga naar inhoud

Geen ontvangende berichten meer via messenger


jv9090

Aanbevolen berichten

Bij de laatste versie moet je inloggen op windows live blijkbaar.

Nog wat meer omwegen dus.

Ga naar extra dan opties.

Klik op privacy.

Je ziet instellingen.

Klik daar op instellingen bewerken.

Dan kan je inloggen op windows live.

Nu nog zoeken naar geblokkeerde personen.

post-23245-1417704308,9917_thumb.jpg

Blijkbaar ook verdwenen, lees dit maar:

Waarom zijn de Messenger Geaccepteerd lijst en Geblokkeerd lijst verwijderd uit de Messenger 2011 versie?

We hadden voorheen een Geaccepteerd lijst en Geblokkeerd lijst die verschilden van je contactpersonen lijst. De Geaccepteerd lijst gaf je de mogelijkheid een aparte lijst van mensen te onderhouden die jouw aanwezigheid mochten zien en je berichten konden sturen. Mensen op je Geblokkeerd lijst konden je geen berichten sturen en je aanwezigheid niet zien als je online was. Nu IS je contactpersonenlijst je geaccepteerd lijst; de mensen die je kunnen zien wanneer je online komt, en je berichten kunnen sturen. Voor dezelfde reden is het verwijderen van een contactpersoon de juiste actie om mensen te blokkeren, omdat de mensen die in je lijst staan de mensen zijn die je berichten kunnen sturen. Verder, kun je ook individuele relaties beperken om berichten te kunnen sturen met de profiel instellingen, als je nog steeds de persoon in je lijst wilt houden. Er is ook een nieuwe functie die je toestaat offline te worden weergegeven voor individuele contacten of volledige categorieën van mensen. Dit biedt het niveau van discretie dat veel mensen willen als ze hun persoonlijke en zakelijke contacten beheren.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Die knop instellingen bewerken had ik al gevonden en dan wordt je inderdaad naar de website gebracht, maar zoals je zelf al aangeeft daar is niets te vinden.

De betrokken persoon staat trouwens in mijn contactenlijst en is dus niet geblokkeerd.

Het wordt dus lastig om te bepalen of het nu aan een instellingen bij mij ligt, want met een ander adres ontvang ik wel alles, of bij de andere.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.