Ga naar inhoud

Grafische kaart onzichtbaar in apparaatbeheer.


Asus

Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zou het geen hybrid systeem kunnen zijn?

Gewoon gebruik dus Intel en zodra je zwaardere grafische zaken gaat uitvoeren zoals bv. een game dat die dan overgaat op NVidia!!

Klopt hoor,

is dus idd een hybrid systeem waar nu in dit geval enkel het Intel gedeelte van in werking is...en het nvidia gedeelte niet weergegeven wordt...

Bij nvidia noemt dat 'optimus'.

Hier een lotgenoot : ( Nvidia Optimus doesn't work! - NVIDIA Forums )... :embarassed:

aangepast door Asus
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kleine update...

Drie telefonische contacten met 3 verschillende operatoren van de helpdesk van Asus leverden me de wetenschap op dat ik het toestel mag laten ophalen door een koerierdienst... xD

Opnieuw installeren van de Intel VGA driver (via site van Asus) leverde een veroudere versie op, die meteen na installatie via Windows Update werd geupdate....

Bios geflasht van versie 208 naar versie 222 (= meest recente)...

System File Check gerund : er zijn beschadigde bestanden gevonden...

post-20447-1417704308,0123_thumb.png

De log waarvan sprake in de screenshot ( C:\Windows\Logs\CBS\CBS.log ) kan niet geopend worden door kladblok, toegang geweigerd, ook na bewerken machtigingen).

Booten van op Repair Disk met recovery tools levert ook niets concreets op...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er kruipt stilaan meer tijd in deze zoekactie dan het uitvoeren van de 'grote middelen'...

Hij gaat terug naar fabrieksinstellingen of naar eerste image...

Als het probleem zich dan nog stelt, gok ik op een hardwarematige fout...

Mocht dat zo zijn, dan mag de koerier langskomen...laptop is nog in volle garantieperiode.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.