Ga naar inhoud

Windows 7 servicepack


Nederbelg

Aanbevolen berichten

Ja, dat heb ik nog al gehoord dat Windows Update hun eigen Service Pack niet als belangrijk beschouwd, deze staat niet standaard aangevinkt. Dit wil dus zeggen dat ze zelf weten dat er het een en ander mis kan gaan bij het installeren van die service pack.

Deze SP wordt nog niet standaard voorgesteld, tenzij je expliciet naar windows update gaat en daar zie je ze dan tussenstaan.

Maar troost u, Microsoft heeft nog nooit een SP gegeven dat van de eerste keer werkt, denk maar aan SP1 van Vista dat was ook voor iedereen miserie. Ik lig er niet meer wakker van, alleen moeten die van Microsoft dringend programmeerlessen gaan volgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

@ Allemaal. Er zijn hardnekkige geruchten dat PC-tools niet meer zal upgedate worden, nu ze zijn ovegenomen door een ander die niet zo tuk is op Freeware. Ik was er ook zeer tevreden over, maar heb het toch weggedaan. Daarna »ZoneAlarm« geinstalleerd. Dat ging ook goed tot dat ik de gekende problemen kreeg met AVG. Ten einde raad heb ik dan maar »MS Security Essentials« geinstalleerd en ben er toch best gelukkig mee. Nu en dan houd ze Malware tegen. Voor alle zekerheid laat ik nu en dan offline »MBAM«, »SuperAntiSpyware«, Emisoft Anti-Maware, »Spybot S&D« en/of »Hitman Pro 3.5« draaien. Zo ben ik gerust. Ik kijk ook regelmatig mijn Programma lijst na of er niet iets 'ongewoon' tussen zit (zoals RelevantKnowledge - weer zeer aktief de laatste tijd). | WaWa

- Dit alleen ter info.

aangepast door WaWa
correcties
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 2 weken later...

Beste mensen,

Ik heb inmiddels het service pakket zonder problemen erop gekregen.

Ik heb onlangs mijn hele systeem moeten reseten omdat ik problemen had met andere dingen.

(kon sommige progs niet update, slaapstand werkte niet meer)

Heb nadat het systeem helemaal schoon weer aan het werken had, direct het service pakket erop gezet.

Dit ging dus perfect en ik hoefde ook niet mijn firewall uit te zetten.

De installatie duurde 20 minuten en moest daarna mijn computer opstarten en het stond erop (en alles werkte nog)

Dus er was toch iets goed verkeerd op mijn computer, het lag helemaal niet aan het service pakket.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.