Ga naar inhoud

pc start niet op (zwart scherm)


lyrlia

Aanbevolen berichten

nee dat staat er niet

als ik Conputer herstellen doe krijg ik een blauw scherm met de volgende tekst

A problem has been detected and windows has been shut down to prevent damage to your computer

If this is the first time you've seen this stop error screen,

restart your coputer. If this screen appears again, follow these steps:

Check for viruses on your computer. Remove any newly installed hard drives or hard drives controllers. Check your hard drive to make sure it is properly configured and terminated run CHKDSK /F to check for hard drive corruption , and then restart your computer

Technical information:

***Stop:0x00000007B (0xFFFFF98000AQ69eQ,0xFFFFFFFFFC0000034,0000000000000000000,0x0000000000000000

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 22
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Heb je het probleem dat je laptop niet wil doorstarten vaker voor gehad of is het zo ineens iets het niets op gedoken?

Het kan een virus zijn maar ook een sata driver probleem komt wel eens voor.

Heb je nog documenten op de laptop staan die je misschien graag wilt veilig stellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens om zo in veilige modus te komen.

1. Klik Start > Uitvoeren> typ in msconfig

2. Klik het tabblad 'boot.ini' (voor Windows 98 en ME: klik de knop 'geavanceerd' in het tabblad 'Algemeen').

3. Zet een vinkje bij '/safeboot' (voor Windows 98 en ME: Zet een vinkje voor de regel 'opstartmenu inschakelen').

4. Klik de 'OK'-knop

5. Start de computer opnieuw op en wacht op het Windows Opstartmenu ....

Vergeet niet om, als je klaar bent met de werkzaamheden in Veilige Modus, m.b.v. msconfig de normale opstart-modus weer in te schakelen!

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik kom helemaal niet meer in windows als ik F5 doe lukt het ook niet, hoe kom ik in me BIOS?

ik heb de CD van systeemherstel nooit bij de pc gekregen toen ik hem kocht

en als ik veilige modus dan komt die wel in windows maar ik zie alleen een zwart scherm, als ik dan Tab alt doe om van tabblad te wisselen zie ik er wel 2 staan maar ik kan er niks mee doen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb de CD van systeemherstel nooit bij de pc gekregen toen ik hem kocht

Vista recovery disk kan je hier ( Windows Vista Recovery Disc Download — The NeoSmart Files ) gratis downloaden.

Je kan een opstartherstel uitvoeren,ook kan je eventueel via opdrachtprompt een gedeeltelijke of volledige schijfcontrole uivoeren.

Commando's voor schijfcontrole (in opdrachtprompt ) : chkdsk volume:/f (voor herstel van fouten zonder controle op beschadigde sectoren), of : chkdsk volume:/r (fouten herstellen, beschadigde sectoren zoeken of leesbare informatie herstellen).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.