Ga naar inhoud

computer loopt veel vast


geetn

Aanbevolen berichten

Ik heb: microsoft, adobe, google earth, google update, java deployment toolkit, java platform, windows media player firefox plugin, mozilla default plug-in, shockwave flash, silverlight plug-in, virtual earth 3d plug-in for mozilla, windows live photo gallery.

Bedankt

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 31
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Welke versie van Firefox gebruik je nog?

Bij eerdere versies van Firefox gebeurde het me ook wel eens dat deze vastliep en enkel het opnieuw starten van Firefox wou helpen.

Ga via Start/Configuratiescherm/Systeembeheer/Logboeken.

Kijk dan eens onder Windows-Logboeken of er fouten vermeld worden omtrent Firefox.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eens controleren of er geen systeembestanden beschadigd of corrupt zijn.

Ga naar Start/Alle programma's/Bureau-accessoires en rechtsklik op Opdrachtprompt en kies Als administrator uitvoeren.

Typ nu in de opdrachtprompt sfc /scannow en druk op enter.

Deze opdracht zoekt naar ontbrekende of beschadigde systeembestanden en probeert die te vervangen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

het is misschien beter om mozilla te verwijderen en internet explorer 9 te installeren,werkt juist hetzelfde als google chrome en is sneller dan de 8 versie ;-)

kan zijn dat die mozilla je pc wat beinvloed op je programma's want ervoor had je dat niet voor met je pc nietwaar?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zou Mozilla Firefox compleet (met inbegrip van alle add-ons, plug-ins, instellingen) deïnstalleren en daarna opnieuw clean installeren.

Als je je bladwijzers wil behouden kan je die eerst exporteren, zodat je ze in je nieuw geïnstalleerde Firefox terug kan importeren.

Na de het verwijderen van Firefox --> pc opschonen met Ccleaner.

Systeem opnieuw opstarten, FF downloaden en opnieuw installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.