Ga naar inhoud

externe hardeschijf usb3.0


Aanbevolen berichten

Klopt wat Asus schrijft. Maak back-ups op meerdere opslagmedia. Zorg ook dat je op de klassieke manier (structuur verkenner) back-ups maakt.

Ik heb een Story 3.0 2 TB van Samsung voor 112,- euro gekocht. Werk goed. Is met adapter en geen portabel.

Persoonlijk ben ik zelf wel voorstander van meerdere schijven van een kleiner volume, heb zelf 1 x 250 GB, 1 x 320 GB en 1 x 500 GB.

Die heb ik dus ook, maar nu zijn ze allemaal in principe te klein. Ik moet nu echt minimaal 1 TB en 2 TB hebben. Maar goed, dat spul kost ook niet meer wat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 25
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Zelf heb ik goede ervaringen met Western Digital, Momenteel gebruik ik een behuizing van Antec en hier heb ik zelf een HD ingebouwd van 250GB :embarassed: is wel redelijk klein maar enkele jaren gelden was dit anders :eviltongue:

Deze maak gebruik van een adapter waar je steeds mee moet rondzeulen.

Verder maak ik altijd nog een back-up op een thuisservertje want ook mij is het gebeurd dat er een externe HD de geest gaf en ik alle data kwijt was.

Maar als ik in de nabije toekomst een externe HD zou aankopen zou ik voor de My Passport Essential SE WDBACX0010BBL

Geen gesleep meer met die adapter, enkel nog een HD en kabel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die ervaringen deel ik ook : prima kwaliteit en een goede after sales service...

Misschien zelfs een beetje té goed...xD

Dat maakt dan 2 onhandige Harry's :rofl:

Bij het binnenbrengen een beetje van den domme gehouden :dontknow:

En ook bij mij netjes geregeld en vervangen.

Maar idd via de site van WD kan je voor sommige modellen aanspraak maken op 2 of 3 jaar garantie en voor 3.5 inch HD's loopt dit op tot 5 jaar garantie voor bepaalde modellen.

Dus even kijken op de site van WD kan nog wel eens de moeite lonen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon een meer dan tevreden gebruiker van WD , niets meer en niets minder.

Je kunt het niet onder stoelen of banken steken dat het een DEGELIJK merk is met een zeer goede service na verkoop.

Ik overdrijf en heb altijd gelijk, maar jij kunt er ook wat van!:D:D:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.