Ga naar inhoud

internet explorer werkt niet meer!!

imothep

Aanbevolen berichten

hallo

ik heb soms een probleem met het openen van een pagina.

voorbeeld als ik op een site tickets wil bestellen en een pagina wil openen met een plan van de zaal komt op mijn scher "internet explorer werkt niet meer!!!"

ik heb dan een acrobat reader gedownload en toch wil het niet lukken...

en het valt meermaals voor....

iemand een oplossing voor deze leek?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo imothep,

zet je Internet Explorer eens terug naar zijn basisinstellingen.

Klik op 'extra' --> 'internetopties' en ga dan naar tabblad 'geavanceerd'

Klik onderaan op de knop 'opnieuw instellen', klik nogmaals op 'opnieuw instellen'.

Nadien klik je op 'toepassen' en dan op 'ok'.

Nu herstart je je Internet Explorer.

post-20447-1417704347,2219_thumb.jpg

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als het opgelost is, mag je op de kno Opgelost klikken.

Een andere manier om fouten op te sporen , is te zien naar de functie betrouwbaarheidscontrole in Vista.

Open het startmenu, typ betrouwbaarheidscontrole in het ingebouwde zoekvak en druk op Enter. Er wordt nu een nieuw venster geopend. Kies voor betrouwbaarheidscontrole, dat u links in dat venster vindt.

In de grafiek aan de rechterkant klikt u op het tijdstip waarop de het programma of de computer "vastliep". In het venster eronder vindt u dan details over wat er is gebeurd en de mogelijke oplossing voor het probleem. Klik met de rechtermuisknop op de melding als u er nog meer over wilt weten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.