Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Hey ik heb vandaag een niewe laptop gekocht een hp G72 ben er heel content van maar nu wil ik een back-up make heb er DVD+R 4.7 GB cd bij gekocht de verkoper zij ook dat deze moeste gaan en toen ik dit wou doen zij men laptop dat de cd niet word ondersteunt wat nu ??

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1. Wat bedoelt u met "de cd wordt niet ondersteund"?

Dus je heb lege dvd +r's gekocht, en als je die in de dvd-lade steekt in je computer, dan zegt die "Dit formaat wordt niet ondersteund"?

2. Wanneer zegt die dat? Waarmee maak je een backup?

3. Kan je 'gewone' gekochte dvd films afspelen met je dvd speler (op je computer)? Of lukt dit ook niet?

De meeste dvd lezers (op de computer) kunnen dvd+r en dvd-r zeker aan! Het merk van schijfje doet er (meestal) niet toe.

PS:

Ook is het zinvoller om backups op een externe harde schijf te bewaren. Een paar krasjes op de dvd+r schijfjes en backup wordt ONLEESBAAR! Ook het terugzetten duurt heel erg lang als je een volledige backup maakt op schijfjes!

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

1. Wat bedoelt u met "de cd wordt niet ondersteund"?

Dus je heb lege dvd +r's gekocht, en als je die in de dvd-lade steekt in je computer, dan zegt die "Dit formaat wordt niet ondersteund"?

2. Wanneer zegt die dat? Waarmee maak je een backup?

3. Kan je 'gewone' gekochte dvd films afspelen met je dvd speler (op je computer)? Of lukt dit ook niet?

De meeste dvd lezers (op de computer) kunnen dvd+r en dvd-r zeker aan! Het merk van schijfje doet er (meestal) niet toe.

PS:

Ook is het zinvoller om backups op een externe harde schijf te bewaren. Een paar krasjes op de dvd+r schijfjes en backup wordt ONLEESBAAR! Ook het terugzetten duurt heel erg lang als je een volledige backup maakt op schijfjes!

als ik hp recovery manager opzet en back up cd selecteer laad dit even en dan krijg ik deze fout en het zijn leege cd's

---------- Post toegevoegd om 15:44 ---------- Vorige post was om 15:40 ----------

Voer dan eens de tip van Evertvl uit in post drie.
ik krijg geen enkele fout als ik dit doe aangepast door brandonc
iets vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.