Ga naar inhoud

Geen toegang tot admin!?


mikey_03

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb perongeluk het account Administrator disabled.

Als ik het nu weer enable wil zetten dan geeft het een error aan: The following error occurred while attempting to save properties for user Administrator:

Access is denied.

Nu kan ik bijna niks meer beheren.

Via cmd lukt het ook niet, ik heb alles geprobeerd.

Niks lukt omdat ik op een account ben die geen admin heeft denk ik.

Ik kan nou ook niks downloaden omdat het toestemming nodig heeft van de administrator :S Help mij ?! Ik gebruik Windows 7

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 37
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Het herinschakelen van de Admin account heb je dat gedaan zoals HIER beschreven?

Ja nou ja dit lukt dus niet ,want als ik nou ''als administrator uitvoeren'' druk komt er iets tevoorschijn en dan moet je op ja klikke om het te openen maar ik kan niet op ja klikke alleen op nee :S

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee ik bedoel als ik ''als administrator uitvoeren'' klik dan vraagt ie of het toestemming heeft om te openen en dan kan ik geen ja klikke dus het opent niet.

En als ik het normaal open en ik typ: net user administrator /active:yes dan komt er een error access denied :S

aangepast door mikey_03
Link naar reactie
Delen op andere sites

Typ in het vak zoeken opdrachtprompt.

post-23245-1417704357,004_thumb.png

In het venster zie je bovenaan opdrachtprompt staan.

Klik er met de rechtermuisknop op.

Kies in het menu als administrator uitvoeren. (gewoon nog eens met linkermuisknop op als administrator uitvoeren klikken.)

post-23245-1417704357,2284_thumb.png

je krijgt nu dit scherm:

post-23245-1417704357,2431_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Probeer eens een systeemherstel te doen naar een herstelpunt voor de uitschakeling van de account.

Als het niet lukt met je eigen account om een systeemherstel te doen, probeer het dan via veilige modus.

Daar is ook een optie om systeemherstel te doen.

:o kan je mij vertellen hoe ik dat precies moet doen ?

via de veilige modus dan he want ik kan het niet op mijn eigen account doen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.