Ga naar inhoud

optiarc leest geen dvd's


blackdevil235

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Heb je alle nodige drivers geïnstalleerd na je herinstallatie?

Geef het merk en juiste en volledige modelnummer door.

Dan zullen we eens alle drivers die nodig zijn voor je pc (her) installeren.

Nadien indien niet aanwezig kan je ook nog service pack3 voor windows xp installeren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

optiarc dvd rw AD-7173a

was gister bezig met die upper en lowerfilters was blijkbaar ook zo slim om die van de muis te verwijderen.

heb nu een gele ! bij realtek ac 97 staan (net geinstalleerd) die cd die we hebben loste de vorige x niks op, dus misschien weet jij dat (voor ik weer een hoop troep download XD)

Link naar reactie
Delen op andere sites

heb nu een gele ! bij realtek ac 97 staan (net geinstalleerd) die cd die we hebben loste de vorige x niks op, dus misschien weet jij dat (voor ik weer een hoop troep download XD)

Die Realtek dat is je Audio driver en niet van je muis hoor.

Maak eens een screenshot van je Apparaatbeheer met de tab van je DVD brander geopend alsook de melding van je Audio kaart.

Geef ook het Type van je PC eens door als het een Merk pc is.

Anders voer je onderstaande even uit.

Download en installeer Speccy.

Start het programma en er zal nu een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is selecteer je bovenaan " File - Publish Snapshot " en vervolgens bevestig je die keuze met " Yes ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

nee met die muis bedoelde ik de upperfilters, ging verder dan die mappen en met die zoek functie en daarna deed m'n muis en toetsenbord niks meer.. ik zat zo gvd het staat een klein stukje naar boven in de prullenbak, de enigste knoppen die werkte waren web search en mail XD kon volgens mij niet meer doen dan opnieuw instaleren (dacht het wel maar kon niks vinden)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even alles terug op een rijtje zetten.

PC herinstalleren geeft geen verbetering voor het DVD station,enkel Data en Muziek maar geen DVD film!!(WANNEER heb je het laatst de PC geherinstalleerd?)

Codec pack geeft ook geen verbetering!!

Verwijderen Upper and Lower filters en vervolgens herstart geeft geen verbetering!!

Alles is ontstaan NA een eerdere herinstallatie van Windows dus voordien werkte die wel goed!!

Extern DVD station doet het WEL!!

Voer alleszins Speccy uit van in Post 14 als je wil,dit voor je Audio driver.

aangepast door Jean-Pierre
Link naar reactie
Delen op andere sites

een paar weken geleden pas en nee alleen data en muziek cd's data dvd's dus niet.

weet niet of ik dat goed gedaan heb met die filters, denk het niet namelijk maar bij de volgende fout mag ik de windows cd niet meer lenen XD

die hulp programma's zijn waardeloos (voor mijn problemen tenminste) fixit helpt ook al niet voor het geluid. moet gewoon zo'n stomme volume regelaar hebben en misschien een driver, dat dat zo moeilijk kan zijn zeg. heb altijd al een hekel gehad aan opnieuw instaleren, maar nog nooit zo erg voorgehad maar ja toen had ik m'n pc ook niet in ahoi ofzo gekocht zat volgens mij zelfs een kopie bij van nero (cd zonder iets erop) en verder volgens mij niks bijgehad dus dat doe ik ook niet meer.

---------- Post toegevoegd om 15:58 ---------- Vorige post was om 15:56 ----------

Operating System

MS Windows XP Professional 32-bit SP3

CPU

Intel Celeron 320

Intel Celeron 320

Prescott 90nm Technology

RAM

512MB DDR @ 133MHz (2.5-3-3-6)

Motherboard

P4M266-8235 (Socket 478) 30 °C

Graphics

Plug en Play-monitor (1024x768@85Hz)

128MB RADEON 9600 SE Family (Microsoft Corporation) (ASUStek Computer Inc)

Hard Drives

160GB Maxtor Maxtor 6Y160P0 (PATA) 41 °C

Optical Drives

Optiarc DVD RW AD-7173A

Audio

Realtek AC'97 Audio for VIA ® Audio Controller

had ik net over het hoofd gezien

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.