Ga naar inhoud

optiarc leest geen dvd's


blackdevil235

Aanbevolen berichten

  • Reacties 61
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Zeer vreemd geval alleszins maar we gaan het proberen via Realtek zelf.

Ga naar de site van Realtek en klik bovenaan op het tabje Download,kies nu AC'97 Audio Codecs en bevestig die keuze door in het volgende scherm een vinkje te zetten bij I accept to the above en op Next te klikken.

Nu neem je in het Windows kader de tweede driver en daar selecteer je 1 van de 3 dowmloadlinks.

Installeer nu die driver voor je Audio terug in orde te krijgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

had al een realtek gedownload, deze was of hetzelfde of bijna, kreeg ook het bericht voldoet niet aan de eisen..

volgens driveragent heb ik 8 slechte drivers, kan helaas niet zien wat de goede zijn. vorige x kon ik daarmee m'n geluid terug krijgen (nu niet) dus zal wel gelijk hebben met die 8 dan.

dit apparaat start niet code 10 staat er bij, miischien kan je daar iets mee? heb hem net verwijdert en weer toegevoegt maar dat hielp niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

is dat programma gratis of alleen de scan of moet ik gewoon bij de drivers zelf kijken?

zit een groot tijdverschil in zeg, kreeg net pas een mail.. bedankt in ieder geval dat jullie willen helpen

ok zonder prog kom je nergens

---------- Post toegevoegd om 18:50 ---------- Vorige post was om 18:36 ----------

vaag hij zegt dat het een obsolete version is en toch is het de laatste..

aangepast door blackdevil235
Link naar reactie
Delen op andere sites

Driver Your ver Latest ver

Realtek AC'97 Audio for VIA ® Audio Controller 5.10.0.6300 6.14.1.4200

RADEON 9600 SE Family (Microsoft Corporation) 6.14.10.6462 8.593.100.0

RADEON 9600 SE SEC Family (Microsoft Corporation) 6.14.10.6462 8.593.100.0

---------- Post toegevoegd om 19:31 ---------- Vorige post was om 19:30 ----------

kan helaas niet gelijk downloaden van daar dus maar ff googlen dan

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.