Ga naar inhoud

na herinstalleren geraak ik met mij xp niet meer op internet


didi

Aanbevolen berichten

ja sp 2 en sp 3 staat er nu op ,hoe dat ander ding er op geraakt is weet ik zelf niet maar is er af gehaald (driverdedective)

boosdoender . Nu wacht ik op driver geluidskaart en andere .Tot ....

Zal later op de avond samen met mijn zoon eens proberen ,alvast bedankt !

aangepast door didi
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

De driverpacks kan je alvast downloaden.

Driverpack grafische kaart

Driverpack geluidskaart

Sla de beide rar bestanden op in je documenten of bureaublad.

Pak de beide rar bestanden uit.

Zal zo even een met enkele screenshots en uitleg toelichten hoe je het moet doen.

Het makkelijkst is als je de map op een cd brand.

aangepast door Dasle
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je de driverpack graka hebt uitgepakt brand dan de map als data cd op een cd.

Voor de uitgepakte map van driverpack sound doe je het zelfde..

Selecteer het apparaat en kies voor Stuurprogramma bijwerken.

post-24526-1417704371,1035_thumb.png

De wizard Updates voor hardware opent en er word gevraagd of er verbinding met Windows Update mag gemaakt worden.

post-24526-1417704371,1432_thumb.png

Zet hier een vinkje bij Nee nu niet en klik op volgende om door te gaan.

Zorg dat de cd met stuurprogramma in je drive zit en een vinkje staat bij De software automatisch installeren (aanbevolen)

post-24526-1417704371,1723_thumb.png

Als je dan op volgende klikt gaat Windows op je cd kijken voor de juiste driver voor het apparaat.

Voer dit uit voor zowel je grafische kaart als voor je geluidskaart.

Heb je vragen stel ze gewoon ;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Weer een probleem ,ik krijg een melding van microsoft zelf dat ik mogelijk de dupe ben van software vervalsing

,ze vragen probleem nu oplossen of later .We hebben voor later gekozen .Nu heb ik wel op het bureaublad een donker achtergrond en melding van genuin .Is gekomen na de instllatie van grafisch en terug opstarten om de installatie te activeren .

Krijg dat nu maar weg op het bureaublad .Weten jullie daar iets op .

aangepast door didi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij de activatie van je windows wordt er een sleutel aangemaakt aan de hand van een aantal hardware componenten.

Als een van die componenten wijzigt, klopt de sleutel niet meer en zegt windows dat je een illegale versie hebt.

Als wat je moet doen is de activeringsprocedure opnieuw doorlopen om een nieuwe sleutel aan te maken voor de nieuwe hardware.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is ingewikkeld en een zwaar probleem voor mij of wel betekent dat het einde voor mij .

Het is een illegale waarschijnlijk en een sleutel ??? bij het installeren van die professionel xp

waar bij mij waarschijnlijk gefobt heeft is alleen een serie of code nummer van 5 groepjes van elk 5 cijfers en letters .

Ik heb die zelfs niet moeten activeren ,was aan het installeren ,alles liep vlot door ,was iets anders aan het doen tussen door .

Ik heb bij deze pc toen ik heb kocht tweedehands geen cd van xp bij gekregen .Zelfs geen van het moederbord .Die pc heeft hier 3 jaar gedraaid zonder problemen tot er vir en troj op kwamen .

Ik heb hier wel een cd roem home xp (waarschijnlijk ook een copie ) van mijn zoon liggen van zijn pc die hem verleden maand ook opnieuw geinstall heeft zonder problemen .Op zijn kast hangt zo een num aan . Maar die zal geregistreerd zijn natuurlijk .Op mijn oud pc tje voor in nood is installeren zo gebeurd .Wil ik nog verder kunnen zou ik toch wat begeleiding nodig hebben want het zit mij zo wat ten einde .Ik was nochtans al zeer gelukkig ,nu met dat zwart bureau blad en waarschuwing zal het niet lang meer duren of ze gooien mij eruit denk ik .

aangepast door didi
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je Windows een illegale versie is mogen we je niet verder helpen, wegens de forumregels.

Als je een legale versie geïnstalleerd hebt zal je binnen de dertig dagen je windows xp moeten activeren.

Doe je een herinstallatie en er is hardware veranderd zal je om je activering te voltooien, contact moeten opnemen met microsoft.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.