Ga naar inhoud

problemen met adobe flashplayer


candise

Aanbevolen berichten

Is je probleem nu opgelost?

Want dat is het belangrijkste.

Maak dan een backup van je systeem en of een herstelpunt.

Als je dan later een update naar een nieuwere versie doet en het loopt fout kan je die backup terug zetten.

Het is wel raar, ik ge bruik ook windows 7 en google chrome heb er geen problemen mee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

neen, mijn probleem is helemaal niet opgelost, wel ivm die spelletjes maar nu is mijn pc plots afgesloten , kon niet vlug genoeg lezen waarom, zwart scherm, blauwe lettertjes ... toen die terug opstartte kreeg ik mededeling dat mijn windows niet meer correct werkt, windows werd afgesloten en het probleem automatisch opgestuurt wordt ... dus ja, nu weet ik het helemaal niet meer , versta ook niet waarom ik een oudere versie van flash player moest opzetten aangezien chrome dit toch automatisch doet ? ik ben begonnen met die flash te downloaden, de oudere versie maar na 2 uren stond hij er nog niet op, dus heb ik het maar geannuleerd ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

en ook, moment dat ik iets wil opzoeken of als ik vb naar mijn startpagina ga van facebook begint heel mijn chrome vast te lopen, net als mijn vuze en eigenlijk al mijn andere programmas die dan draaien, ctrl alt del helpt niet, dan krijg ik ofwel een gans zwart scherm of dat scherm met die blauwe letterkes, systeemeherstel , naar een eerdere datum herstellen kan ik ook al niet want zogezegd heb ik geen, er staat gewoon een rood kruis, en dan kan normaal niet aangezien ik paar weken geleden nog systeemherstel deed, voor dat probleem met die spelletjes

Link naar reactie
Delen op andere sites

Best eens controleren op malware.

Een expert zal je logeje nakijken.

Download HijackThis.

Klik bij "HijackThis Downloads" op "Installer".

Bestand HijackThis.msi opslaan. Daarna kiezen voor "uitvoeren".

Hijackthis wordt nu op je PC geïnstalleerd, een snelkoppeling wordt op je bureaublad geplaatst.

Klik op de snelkoppeling om HijackThis te starten

Klik ofwel op "Do a systemscan and save a logfile", ofwel eerst op "Scan" en dan op "Savelog".

Er opent een kladblokvenster, hou gelijktijdig de CTRL en A-toets ingedrukt, nu is alles geselecteerd. Hou gelijktijdig de CTRL en C-toets ingedrukt, nu is alles gekopieerd. Plak nu het HJT logje in je bericht door CTRL en V-toets.

Krijg je een melding ""For some reason your system denied writing to the Host file ....", klik dan gewoon door op de OK-toets.

Let op : Windows Vista & 7 gebruikers dienen HijackThis als “administrator” uit te voeren via rechtermuisknop “als administrator uitvoeren". Indien dit via de snelkoppeling niet lukt voer je HijackThis als administrator uit in de volgende map : C:\Program Files\Trend Micro\HiJackThis of C:\Program Files (x86)\Trend Micro\HiJackThis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

[ATTACH]10416[/ATTACH]sorry voor mijn late reactie maar ik mag al blij zijn als ik op mijn pc geraak, meestal valt hij gewoon uit terwijl hij aan het opstarten is of als ik bezig ben online en er staan zoals gewoonlijk paar programma's open dan gaan ze allemaal tergelijk niet meer gaan reageren, druk ik op alt ctrl del dan krijg ik zwart scherm en valt mijn pc uit, of ik krijg blauw scherm dat mijn windows verdwenen is ... ik ben ten einde raad, wilde eerst gewoon terug naar fabrieksinstellingen doen maar als ik op f10 klik zoals gezegd in mijn gebruiksaanwijzign, alt en f 10 dan krijg ik een hels gepiep te horen en het scherm opstarten in safe modus of normaal opstarten maar niet dat bootmenu waar je kan kiezen tussen cd en nog iets, in bijlage mijn hijack

nu kan ik zelfs al helemaal niet meer op google chrome of op internet explorer, krijg heel de tijd melding dat windows niet werkt en afgesloten is, het enige wat ik deed daarstraks was mozilla firefox volledig verwijderen omdat de ergste problemen begonnen waren nadat ik mozilla downloadde, ben nu bezig op netbookje dat ik hier nog liggen heb, alle programma's werken nog, tenminste die waarvoor ik geen windows nodig heb

hijackthis23april.txt

aangepast door candise
Link naar reactie
Delen op andere sites

Start Hijackthis op. Selecteer “Scan”. Selecteer alleen de items die hieronder zijn genoemd:

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,SearchAssistant =

R0 - HKLM\Software\Microsoft\Internet Explorer\Search,CustomizeSearch =

R3 - URLSearchHook: FaceSmooch Toolbar - {7bf3213c-29b9-4150-935c-5d861c4ec978} - C:\Program Files (x86)\FaceSmooch\prxtbFace.dll

O2 - BHO: Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngin.dll

O2 - BHO: FaceSmooch - {7bf3213c-29b9-4150-935c-5d861c4ec978} - C:\Program Files (x86)\FaceSmooch\prxtbFace.dll

O3 - Toolbar: FaceSmooch Toolbar - {7bf3213c-29b9-4150-935c-5d861c4ec978} - C:\Program Files (x86)\FaceSmooch\prxtbFace.dll

O3 - Toolbar: Conduit Engine - {30F9B915-B755-4826-820B-08FBA6BD249D} - C:\Program Files (x86)\ConduitEngine\prxConduitEngin.dll

Klik op 'Fix checked' om de items te verwijderen.

Download MBAM (Malwarebytes Anti-Malware)

Dubbelklik op mbam-setup.exe om het programma te installeren.

Zorg ervoor dat er een vinkje geplaatst is voor Update Malwarebytes' Anti-Malware en Start Malwarebytes' Anti-Malware, Klik daarna op "Voltooien".

Indien een update gevonden werd, zal die gedownload en geïnstalleerd worden.

Wanneer het programma volledig up to date is, selecteer dan in het tabblad Scanner : "Snelle Scan", daarna klik op Scan.

Het scannen kan een tijdje duren, dus wees geduldig.

Wanneer de scan voltooid is, klik op OK, daarna "Bekijk Resultaten" om de resultaten te zien.

Zorg ervoor dat daar alles aangevinkt is, daarna klik op: Verwijder geselecteerde.

Na het verwijderen zal een log openen en zal er gevraagd worden om de computer opnieuw op te starten. (Zie verder).

Indien er de rootkit (TDSS) aanwezig is, zal MBAM vragen te herstarten. Doe dit dan ook.

MBAM zal na de herstart opnieuw scannen en de rootkit verwijderen.

Het log wordt automatisch bewaard door MBAM en kan je terugvinden door op de "Logs" tab te klikken in het programma.

Indien MBAM moeilijkheden heeft met het verwijderen van bepaalde bestanden zal het enkele meldingen geven waar je OK moet klikken. Daarna zal het vragen om de computer opnieuw op te starten... dus sta toe dat MBAM de computer opnieuw opstart.

Plak de inhoud van het logje in je volgende bericht, samen met een nieuw HijackThis log.

Link naar reactie
Delen op andere sites

mbaw23april.txtik heb nog een uninstall gevonden van facesmooch terwijl ik het logje aan het zoeken was van hijack this, heb dan maar dat eerst geuninstalled ook, dit was iets irritants van facebook, ... telkens ik probeerde mijn vuze te openen reageerde

er niets meer , mijn vuze startte ook niet op zoals het hoorde, ik ben zodanig wanhopig dat ik vuze dus ook maar verwijderde, nu kan ik terug op mijn eigen pc op google chrome, heb dan ook de dingen gedaan die je me vroeg, heb eerst mbaw gedaan,dan opnieuw gestart en dan hijack this maar heb gezien dat er één of twee dingen niet verwijderd zijn namelijk die R0's. Weet niet of dit een groot probleem is, ik geef je in bijlage de logjes. mvg

hijackthis23april2314.txt

aangepast door candise
Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.