Ga naar inhoud

problemen met adobe flashplayer


candise

Aanbevolen berichten

  • Reacties 42
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Met zo'n 2p2 programma's zoals vuze haal je sowiezo soms virussen binnen.

ja oké, volledig akkoord, als je programma's of zo afhaalt, maar toch niet in die mate dat ik mijn hele vuze heb moeten eraf smijten, nog nooit meegemaakt, sedert vuze eraf ligt heb ik echt niets meer van problemen, nog één laatste vraagje, pak nu dat ik zou willen recovery doen , op welke f moet ik klikken, ik deed escape terwijl ik opstartte en zelfs dat gaf het beeld van normaal starten, safe modus starten, enz, en telkens ik in safe modus startte kreeg ik onmiddellijk een zwart scherm en ne tik en pc viel uit, dit is toch niet normaal , aan wat zou dat gelegen hebben of kan je dat niet zien in die hijackslogs ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

laptop packard bell easy note lj61

volgens handleiding moet ik op alt F10 klikken, lukte niet

esc lukte ook niet , kreeg in beide gevallen het scherm van windows normaal starten, of in safe modus, maar in safe modus sloeg ie onmiddellijk uit, zwart scherm, een klik en gedaan ermee, maar sedert vuze eraf ligt geen problemen meer ondervonden ....

Link naar reactie
Delen op andere sites

post-5744-1417704390,4486_thumb.jpgsorry, nog een laatste vraagje, is het normaal dat bij mijn systeemherstel alles uitgeschakeld staat , heb systeemherstelpunt gemaakt en nu staat mijn systeem tenminste al ingeschakeld, ervoor niet, wss daarom dat ik geen hertelpunt kon maken en moeten die 2 andere ingeschakeld staat of is dat niet nodig ?
Link naar reactie
Delen op andere sites

Recovery van een Packard Bell is normaliter via F11.

Tijdens de installatie moet je ook de vraag gekregen hebben om recovery cd's/dvd's te branden.

ja, je krijgt die vraag constant telkens je opstart tot je de recovery's gebrand hebt, ik heb er drie ... en echt, in mijn handleiding staat echt alt en F10 als packard bell op scherm verschijnt, maar enige wat gebeurt is een hels gepiep :s

---------- Post toegevoegd om 00:11 ---------- Vorige post was om 00:08 ----------

Een herstelpunt maken is belangrijk voor je windows partitie.

Een backup maken kan je van alle belangrijke partities.

Een vereiste is wel dat je een schijf of schijven hebt met voldoende ruimte.

de laatste keer dat ik naar fabrieksinstellingen ben gegaan, dan steekt hij automatisch alles in een back up bestand, vond ik wel makkelijk, pc terug naar fabrieksinstelling en ik was niets kwijt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.