Ga naar inhoud

Printer en Webcam doen het niet meer!


Fav

Aanbevolen berichten

Ik heb een Canon MP110 printer thuis. Print niet zoveel. Eenvoudig multitoestel. Als webcam heb ik een eenvoudige Hercules Classic. Nu heb ik een nieuwe PC gekocht met Windows7 erop en blijkt dat die 2 toestellen niet meer compatibel zijn. Geprobeerd ze in comptabiliteitsmodus te installeren maar gaat ook niet. Op Canon nieuwe software proberen downloaden maar ook geen soelaas. Toestellen in vuilbak en andere kopen? Of is er een IT brain dat mij hier kan bij helpen? Vind dat ook mooi kantje van Windows7. Bedankt alvast.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor vlugge reactiie. Als ik de Canon link download, opsla en installeer krijg ik juist zo een vraag om de file te unzippen. Dat doe ik naar een file Canon. Daar staan dan 4 files in, waarvan 1e driver. PC zegt dat ie 156 unzipped heeft. Ik zie echter geen enkele EXE of zo. Ook printerherstel zegt dat hij stuurprogramma niet vindt. Maakt wel geluid als ik printer aansluit Printer staat ook bij hardware. Sorry maar ben nogal leek op dit vlak vergeleken met jullie!

Die Hercules meende ik ook geprobeerd te hebben. Moet nu weg maar probeer straks nog eens. Greetz.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Staan inderdaad in x86. Geprobeerd maar krijg volgende boodschap als ik op setup klik: dit programma is alleen geschikt voor 32-bits Intel compatibele platforms. Het Programma wordt beeïndigd. Waarna ik enkel op OK kan klikken. En dan gebeurt er niets.

---------- Post toegevoegd om 22:12 ---------- Vorige post was om 22:11 ----------

Daarna komt er een boodschap dat de MP driver niet geïnstalleerd is. Daarna kan ik enkel op voltooien klikken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Om te weten of het 32 of 64 bit is ga naar configuratiescherm dan systeem

Kijk daar bij systeem daar staat type systeem:.........

Op de site staat enkel die driver.

Ga naar die gedownloade map en open de sgst, klik daar op het bestand setup (toepassing) krijg je dat geïnstalleerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.