Ga naar inhoud

wat heeft een computer expert allemaal nodgi


selimboy9

Aanbevolen berichten

Deze tip wil ik je nog even meegeven.

VEEL GEDULD heb je nodig!!!

Een PC doet helaas niet ALTIJD dat wat wij ervan verwachten of willen dat hij doet,ik denk dat de meesten onder ons dat wel kunnen bevestigen.

En verder sluit ik me aan bij wat Asus geschreven heeft.

Je weet nu stilaan wat je allemaal zoal nodig hebt lijkt mij dus mag deze vraag ook STILAAN als opgelost gemarkeerd worden.;-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 35
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Buiten de computer gerelateerde zaken heb je nog veel meer nodig:

- keuze ondernemingsvorm

- (start)kapitaal

- bewijs van kennis van bedrijfsbeheer

- BTW-nummer, RSZ, .....

Dit alles mag je natuurlijk vergeten als je er voor kiest om het op een minder legale manier te doen natuurlijk.

aangepast door Jürgen
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je mensen thuis hun problemen wil gaan oplossen zal je zeker ook af en toe wat moeten googlen, dan kom je onder andere deze links tegen
Mogelijk ligt het aan mijn visie op dit alles...maar de zin van dit topic ontgaat me volledig...

Je wil dus een eigen bedrijfje beginnen...je beschikt over 2 dvd's, anti-virus (zonder verdere specificatie) en kennis...that's it...dit alles geef je aan in je eerste bericht...

Als je dan enerzijds de kennis bezit, heb je mijn inziens ook wel de nodige ervaring...beide dingen hangen samen...ja toch !???

Er worden hier door tal van mensen diverse nuttige tips gegeven...zonder een bedankje van jou.

Uiteindelijk doe je met die tips niets, integendeel : je vraagt om on-topic te blijven...en je wil sites waar je gelijk kan bestellen...

Ik stel mezelf dan ook hoe langer hoe meer de vraag wie jouw bedrijfje moet opstarten...jij of wij ?...:hmmmm:

Volledig mee eens!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.