Ga naar inhoud

Quicktime


Aanbevolen berichten

Kan je beter omschrijven wat je bedoeld met downloaden, geen gewone menu maar een menu over frames?

Maak er anders eens een screen van en post die afbeelding in een volgend bericht.

Heb ik het juist dat je quicktime wel werkt maar bepaalde functies niet?

Omschrijf alles zo juist mogelijk.

Heb je ook minstens versie 7, want die is nodig voor de bestandsextensie HDMOV.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 41
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Clarkie,

Ik heb 2 foto's gemaakt omdat print screen niet werkt. Op die ene foto is te zien dat ik tijdens de video met de rechte muis een soort menu krijgt.

Op de andere foto is te zien dat ik op de link met de rechter muisknop een frame menu krijg en niet een normaal menu om op te slaan.

versie is 7.6.9.

post-23311-1417704386,2119_thumb.jpg

post-23311-1417704386,2302_thumb.jpg

aangepast door weeternietzoveelvan
aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vrees dat het op deze manier voor ons moeilijk is om het probleem te vinden.

Wij kunnen namelijk zelf via de site niet testen.

Hiervoor moeten we de link naar de site hebben.

Moet je het bestand echt downloaden en dus opslaan op je pc?

Want een bestand downloaden moet toch ook zonder quicktime kunnen.

Of moet je het bestand openen vanaf locatie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Clarkie en Asus,

jullie vragen om een link, maar die kan ik niet zo maar geven. Dit is namelijk een pagina die ter beschikking is gesteld door de eigenaar ivm het leveren van software e.d tegen een eenmalige vergoeding. Met andere woorden, ik heb voor deze lessen en downloads betaald. Ook heb ik daarvoor een wachtwoord gekregen. Ik kan de video's nu wel weer zien (gisteren, nu nog niet geprobeerd) Dus als het goed zou zijn kan ik de cursus volgen via internet, maar ik wil ze ook als download opslaan, mocht ik straks geen internet verbinding of totaal geen internet meer hebben.

Clarkie, zoals je op de foto's ziet bij de link en bij de video's, kan ik niets opslaan met de rechtermuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil die linken gewoon op mijn laptop zetten. Zo hoef ik ook niet iedere keer in te loggen of verbinding met internet te maken. Alleen de rechter muis menu werkt niet naar behoren. Bij het gedeelte van de I pot wel. Ik heb de man gevraagd te kijken of de website misschien een error heeft. Zoals een verkeerde frame verbinding? of een verkeerde link. Hij heeft destijds een foto gemaakt en gestuurd dat zijn rechter muis wel werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.