Ga naar inhoud

HP Photosmart 7450 werkt niet


michel1960

Aanbevolen berichten

Beste allemaal,

Ik heb van iemand een printer gekregen, de hp photosmart 7450, deze is bijna niet gebruikt en dus zo goed als nieuw. Het enige dat ik niet heb is de software-cd. Nou heb ik geprobeerd de driver/software te downloaden via de hp-site. Deze software werkt NIET, hij blijft op het einde hangen bij de vraag: "hp cd needed voor hpzr3211.dll". Heb geen idee wat ik hier mee moet. Misschien heeft het er mee te maken dat ik een wat oudere computer heb met een Windows Xp versie die we er zelf op hebben gezet (de computer was leeg geleverd aan mij). Ik weet niet of dit er mee te maken kan hebben, zeg het er maar even bij. Iemand een idee? Word hier gek van, heb de printer, inkt, papier, alle draden, alleen software die moeilijk doet.

Hopelijk heeft iemand een oplossing, dan hoor ik het graag!

mvg

:dong:

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja heb ik gedownload,maar op het moederbord is een 25 pins seriële connector voor een printer voorzien,maar deze Hp photosmart 7450 werkt met een usb aansluiting,zou dat misschien het probleem zijn dat je het via usb niet voor mekaar krijgt en alleen met die 25 pins seriële connector werkt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je moet de software installeren en tijdens de installatie zal gevraagd worden om je printer aan te sluiten indien USB gebruikt wordt.

Klopt dat?

Dus het beste wat je kan doen is je PC even uitzetten, de printer los koppelen.

Pc terug aan zetten, je software beginnen installeren en als er om gevraagd wordt je printer aansluiten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja dat klopt maar juist nadien vraagt het om het hpzr3211.dll bestand te gaan zoeken om verder te kunnen installeren,en dat is niet te vinden ..... snap er gewoon niks van maar ik denk dat het gewoon te maken heeft dat dit moederbord te oud is voor een usb printer niet? ik heb zo'n vermoeden dat dit het probleem is .......

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.