Ga naar inhoud

MS outlook 2007


Optika

Aanbevolen berichten

Probleem : kan geen berichten meer versturen/ontvangen. Blijkt het gevolg te zijn van een beschadigde Outlook.pst en krijg ook foutcode 0x80040600

Voorgestelde oplossing : voer scanpst.exe uit ... deze file wordt niet gevonden en ook scanpst.dll niet.

Waar kan ik scanpst.exe en scanpst.dll downloaden en op welke locatie dienen zij geplaatst worden ?

Ik kan echt geen oplossing vinden op MS site.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Asus bedankt voor uw reactie. Ik heb all stappen uitgevoerd maar helaas geen oplossing gevonden voor Windows 7.

Ik heb wel al the file "scanpst.exe" kunnen downloaden maar die heeft ook file "scanpst.dll" nodig en die heb ik nog nergens kunnen downloaden zelfs niet op de MS site.

Kunt U mij eventueel een link bezorgen ?

Groeten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voer uit wat Asus vraagt, maar probeer ook het volgende eens:

In outlook kan je ook via start dan progamma's dan naar microsoft office.

Daar ga je naar microsoft hulp- programma's.

Klik daar op microsoft diagnostische gegevens.

[ATTACH=CONFIG]10515[/ATTACH]

Clarkie, ik heb alle mogelijkeden van U en Asus uit uitgevoerd echter zonder resultaat.

In bijlage een afdruk van de siagnosche scan.

Ik vrees dat ik een herinstallatie van Office zal moeten uitvoeren met alle gevolgen van dien o.a. verlies van mijn mails enz...

Toch bedankt voor de hulp !!

Groeten

post-20256-1417704391,9835_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je mails hoeven daarom nog niet verloren te gaan.

Je kan ze exporteren via bestand, sla ze op een andere partitie op als die waar je windows staat.

Na een herinstallatie van office of het terug zetten van een herstelpunt kan je kiezen voor importeren.

Ook Kan je belangrijke mails individueel opslaan door de mail te openen.

Kies dan voor opslaan als.

Kies voor outlook- berichtindeling.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.