Ga naar inhoud

wil vorige versie van vlc terug want beeld is schokkerig


candise

Aanbevolen berichten

ik begrijp het niet goed, heb nu oudere versie teruggezet, nl 1.0.4 en het beeld is nog steeds schokkerig, zou daar een oorzaak kunnen voor zijn ? heb deze laptop overigens bijna 2 jaar en had vroeger helemaal geen probleem met vlc ... kunt u me anders nog een andere mediaplayer aanraden maar dan wel van dezelfde aard als vlc ? of zou het probleem bij mijn pc kunnen liggen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan eerst al eens proberen met de aanwezige windows media player? heb je daar ook problemen mee als je iets afspeelt?

probleem is dat je met windows media player niet veel kan afspelen en daarvoor gebruik ik vlc, omdat die verschillende codecs ondersteunt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Controleer eens of dezelfde video ook schokkerig wordt afgespeeld op een andere player zoals bijvoorbeeld Windows Media Player. Ik gebruik ook de laatste nieuwe versie van VLC Player en ik ondervind geen problemen. Heb je extra codec programma's op je pc staan zoals K-Lite? Verwijder die eens.

aangepast door Kurtt
Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb je extra codec programma's op je pc staan zoals K-Lite?
Ik maak wel eens gebruik van Media Player Classic en ben er tevreden over en ondersteunt veel formaten.

Indien het full K-Lite codec pack is geïnstalleerd, is Media Player Classic default mee geïnstalleerd...

Wanneer je beelden beginnen te schokken in VLC :

° staan er dan nog andere programma's open ?...sluit eventuele openstaande programma's af en kijk of dit enig resultaat heeft ?...

° hoe is het op dat moment gesteld met je processorgebruik ?...druk CTRL + ALT + DEL en selecteer 'taakbeheer starten'...er opent zich een extra scherm waar je onderaan je processorgebruik kan aflezen, aan welk percentage zit je op dat moment ?...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.