Ga naar inhoud

Controle geschiedenis


Aanbevolen berichten

Beste,

Als ouder van 2 tienerkinderen (12 en 14j) heb ik graag controle van de sites die zij bezoeken. Regelmatig kijk ik in hun geschiedenis. Kinderen zouden geen kinderen zijn om dit te omzeilen en ze wissen nu netjes hun geschiedenis na elk pc-bezoek :dong:. Mijn vraag is: Is er een methode waardoor ik hun bezochte sites toch nog kan zien(ondanks dat ze deze verwijderen) of deze eventueel automatisch in de geschiedenis van mijn persoonlijk accound te laten opnemen? Ik ben de hoofdgebruiker van de laptop.

MVG

Ladybirds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo,

als de zoekgeschiedenis gewist is kan je deze niet meer achterhalen...

De mogelijkheid bestaat ook om in privénavigatie te surfen (zit in elke browser) en dan wordt er zowiezo niets opgeslagen.

Ik heb zelf geen ervaring met KidLogger (klik er op om doorgelinkt te worden), maar misschien is dat gratis programma iets voor jou ?...

Mogelijk hebben andere leden nog tips voor jou.

Grtjs.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik probeer nu al 2 dagen om "family Safety" onder ouderlijk toezicht te instaleren maar dat lukt niet. Bestaat er niet gewoon de mogelijkheid het verwijderen van hun geschiedenis te blokkeren zodat ik dat alleen kan ?

De andere tips hierboven ga ik zeker eens bekijken.

Alvast bedankt en alle tips zijn nog steeds welkom.

MVG

Ladybirds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Misschien wat vergezocht en veel werk maar je kan ook proberen de gewiste bestanden terug te halen met Recuva.

Hier heb je een goede handleiding voor het gebruik van Recuva.

Dan mag de gezochte geschiedenis niet overschreven zijn.

Lijkt me ook geen oplossing om op die manier te blijven controleren.

Als je de kids wil voor blijven zal je toch beter proberen met een beveiliging zoals in vorige berichten er al aangeboden zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.