Ga naar inhoud

canon MP210 printer


agie

Aanbevolen berichten

  • Reacties 27
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatst: (aangepast)

Ik heb intussen de 32bit stuurprogramma voor de printer geinstalleerd maar het probleem blijft!

Ik krijg ook steeds de melding ,als ik wil bv wil scannen ,dat de printer bezig is met onderhoud [?] en dan pas kan scannen.

Probeeer ik te reiniging/dieptereiniging/printerkoppen uitlijnen/ enz, dan krijg ik de melding dat ik eerst de de ene taak moet afronden[?] om een nieuwe te kunnen starten!

Resetten heeft nogmaals niet geholpen.

Het lijkt wel of de printer helemaal vast zit en dat de printer aan vervanging toe is!!!![ATTACH=CONFIG]10676[/ATTACH]

aangepast door agie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja, dat is zo, maar ik wilde toch eerst duidelijk hebben dat het niet de printkoppen zijn.

Mijn budget is van dien aard dat ik niet zomaar geld kan uitgeven, om iets uit te proberen, dus vandaar!

Als er sprake is zijn dat mijn printkop stuk is leg ik het geld liever bij het kopen van een nieuwe printer dan het uitgeven aan een cardridge.

Maar het is me duidelijk wat nu het waarschijnlijk het probleem en kan het nu proberen met een orginele cardridge.

Bedankt in ieder geval en...jullie horen het nog wel!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.