Ga naar inhoud

2 grafische kaarten???


Aanbevolen berichten

hallo allemaal,

ik heb een probleem met men laptop, wanneer ik men driver wou updaten van men grafische kaart (Nvidea Gforce 310M) bleek na de installatie dat men beeldscherm was aangesloten op een andere grafische kaart in men laptop(Intel R Graphics HD) ik zou heel graag men beeldscherm aansluiten op de Nvidea gpu , weet iemand hoe dit moet ?

alvast bedankt ;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon even naar de website van Nvidia gaan --> Download Drivers --> Detect my drivers. Nvidia zal dan je drivers uitzoeken voor de Nvidia GPU. De Intel GPU wordt gebruik in niet-intensieve taken en opdrachten, de laptop zal automatisch overschakelen naar de sterkere Nvidia GPU wanneer er een bepaalde grafische kracht vereist wordt. Maar voor alle zekerheid, welk type laptop heb je ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is de zogenaamde hybride technologie...

Zoals reeds hoger aangehaald gebeuren de basic toepassingen via Intel, pas bij echte zware toepassingen wordt de Nvidia aangesproken.

Doel van deze technologie is de gebruikstijd van je laptopbatterij te optimaliseren.

post-20447-1417704400,5672_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.