Ga naar inhoud

Win 7 - drivers voor hp c5180


turbo999

Aanbevolen berichten

Ik vind nergens de gepaste drivers voor mijn printer HP C5180 voor Win 7. Op diverse site’s gedownload, alles installeert zich tot aan de initialisatie dan loopt het mis. Icoon komt op scherm, doch geeft fout bij opstarten. Wie kan helpen ???

EDIT : mailadres verwijderd i.v.m. SPAM

aangepast door kape
mailadres verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Buiten het geen wat Asus vraagt welke windows 7 versie heb je?

32 of 64 bit?

De juiste drivers vindt je via deze link, enkel de juiste windows 7 versie moet aangeklikt worden.

Van zodra je de foutmelding doorgeeft kunnen we verder.

Heb je de software en driver geïnstalleerd voor dat je de printer aansluit?

Hier de installatiehandleiding: http://h10032.www1.hp.com/ctg/Manual/c00737628.pdf

Ook alvast hier het handboek over je printer.

aangepast door clarkie
Link naar reactie
Delen op andere sites

Betreft 32 bit versie - Heb reeds bovenvermelde drivers geïnstalleerd. Alles verloopt normaal tot achter de aansluiting van de printer. Dan geeft hij aan "Product wordt geconfigureerd". Dit laatste blijft hij dan doen en kan niet afgesloten worden. Wanneer het "Hp Solution Center" wordt opgestart gaaft hij aan dat de installatie niet voltooid is. Met dank voor de reactie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog altijd hetzelfde, diverse keren geïnstalleerd telkens hetzelfde. Op het einde van de installatie blijft het configureren "hangen". Als ik dit afsluit en het HP Solution Center wil opstarten geeft hij aan dat het programma niet volledig Geïnstaleerd is. Het ligt niet aan mijn win 7 versie, want voorheen stond het programma er wel werkend op...

Met dank voor de onteresse.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De printer word wel weergegeven in apparaatbeheer?

Rechtklik op de printer en kies Stuurprogramma's bijwerken

Vervolgens kies je Automatisch naar bijgewerkte stuurprogramma's zoeken

Lost dit iets op?

Probeer eerst de tip van Dasle.

Bijkomend kan je op de website van HP (klik er op) nog veel info vinden betreffende het probleem...als je op de pagina uit de link bent, scrol dan naar beneden en klik op 'Windows 7'...Hp werkte er een 5-delig stappenplan uit.

Had je deze tips ook al geprobeerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.