Ga naar inhoud

nVidia GeForce GT 220


Cujo

Aanbevolen berichten

Ja dat je resolutie anders is is normaal. Hier hoef je verder niets aan te passen.

Bij het starten in veilige modus worden enkel de essentiële systeembestanden geladen die nodig zijn om Windows uit te voeren.

Verder word er geen enkele driver of programma geladen, dus ook geen antivirussoftware.

Het is dan ook niet aan te raden om te kiezen voor Veilige modus met netwerkverbinding omdat je niet beschermd bent.

Probeer het even en laat maar weten of je systeem nog hangt.

Hoe vaak komt je probleem voor, een enkele keer of toch wel heel regelmatig en heb je zoiets van als je iets specifiek uitvoert of doet dat het probleem zich voordoet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Helaas had ik het ook vlug voor in veilige modus.

1x in IE (facebook , maar ook wanneer ik naar dit helpforum ging)

Bij opstarten van Outlook kreeg ik ook een heel eigenaardig fenomeen dat er een installatie terug opgestart werd. Ik voeg de screenprints even toe. Ok als ik even terug switch naar Normale modus ?

post-26307-1417704404,9495_thumb.gif

post-26307-1417704405,1406_thumb.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar Start > Uitvoeren en typ in het uitvoervenster services.msc

Een venster met alle services opent en navigeer naar Office Software Protection Platform rechtklik op deze services en kies Eigenschappen tabblad Aanmelden

Kun je hier een printscreen van maken en posten in je volgend bericht?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog steeds hetzelfde in veilige modus, maar ik wil nog eens herhalen dat Outlook geen probleem geeft in normale modus.

Waarom start hij eigenlijk automatisch configuratie Outlook 2010 op in veilige modus ?

Ik heb in veilige modus geprobeerd de service zelf te starten, maar ik krijg de boodschap dat het niet toegelaten is deze service in veilige modus te starten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

In veilige modus kan de service niet gestart worden en daarom word deze melding weergegeven.

Als je Windows normaal start werkt het dan verder wel probleemloos?

Rechtsklik op de opdrachtprompt en kies Als administrator uitvoeren.

Typ nu sfc /scannow en druk op enter

Houd je installatie schijf bij de hand

Wat levert dit op?

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.